VW Lupo 3L problém s převodovkou?

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
trickyyy
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: pon 30 srp 18:41

VW Lupo 3L problém s převodovkou?

Příspěvek od trickyyy »

Dobrý den,
Na auta jsem totální laik, proto jsem se chtěl podělit o svůj problém s odborníky než začnu s autem cokoliv dělat.
Včera jsem jsem si v klidu jel, když najednou auto přeřadilo na stupeň 3 vyskočily strašně otáčky a auto cuklo, říkal jsem si, že to možná byla jen nějáká chyba, jenže po pár minutách kdy se stupeň opět přeřadil na stupeň 3 stalo se to stejné, takže jsem pomalu dojel domů na stupeň 2, naštěstí jsem to měl kousek, když jsem chtěl zajet, zjistil jsem, že zpátečka nefunguje, když jsem na ni zařadil, několikrát pod autem zřejmě převodovka zacvakala a uvnitř auta začlo něco pípat, takže jsem vše vypl a nastartoval znovu, na neutrálu jsem odtáhl kousek auto a jedničkou jsem zajel.
Auto jsem okukoval a nevidím nic, na budíkách nic nesvítí, pro jistotu jsem trochu dolil hydraulického oleje a stále se nic neděje, furt to samé. Nevím tedy zda-li je problém v řídící jednotce nebo je málo oleje v převodovce. Rychle jsem ještě dneska koupil levnou diagnostiku na bluetooth OBD II, ELM se připojí, ECU už ne, zkoušel jsem kdejaký program a nic, na druhém BMW autě jsem tu diagnostiku zkoušel a tam to fungovalo.
Budu velmi rád, pokud mi někdo z Vás alespoň nastíní jak dále postupovat než to hnedka dávat do servisu, třeba je to prkotina a třeba ne, proto budu velmi rád za každou radu! :))))
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: VW Lupo 3L problém s převodovkou?

Příspěvek od jirka87 »

Tedy máš zřejmě automat.

Kdy v tom někdy naposled měnil olej ? Za studena to jede normálně a za tepla to dělá bordel ?
trickyyy
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: pon 30 srp 18:41

Re: VW Lupo 3L problém s převodovkou?

Příspěvek od trickyyy »

Ano, to jsem nenapsal, je to automat.