Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
dajvo
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 05 dub 16:10

Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od dajvo »

Dobrý den, mám problém s autem Golf 7 2.0 TDI. Potřeboval bych poradit, když jedu cca 7 km, rucička teploty vody mi ukazuje hodnoty 110-130 stupnu ale motor se nevaří, nádobka na chladící kapalinu je pořád studená a voda se ztrácí asi do výfuku, páč je tam neustále voda a kouří pára. Po čase to přestane, když se vypaří. Byla kontrola těsnění hlavy i bloku a vše v pořádku. I výměna termostatu. Nevíte čím by to ještě mohlo být? (čidla, vodní pumpa)
Děkuji
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od 970ka »

Hlava byla dole ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 448
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od PepaSFI »

co to je kontrola hlavy a bloku? Pokud se tratí voda tak se musí tratit někam a někudy. Prasklou hlavou, blokem, těsněním pod hlavou, možná i turbem. Myslím že tyhle motory mají kromě termostatu i řízenou vodní pumpu. Nevím jak VW ale škody měly jeden čas trable s chladicí kapalinou, zalepovaly se ty clony na vodní pumpě, neotevřelo se to a motor se přehřál. A pak něco povolilo. Pokud to teče do válce, tak kdyby tam nateklo víc než nepatrné množství, píst do toho při kompresi narazí a máš motor na tři půlky.
dajvo
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 05 dub 16:10

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od dajvo »

PepaSFI píše:co to je kontrola hlavy a bloku? Pokud se tratí voda tak se musí tratit někam a někudy. Prasklou hlavou, blokem, těsněním pod hlavou, možná i turbem. Myslím že tyhle motory mají kromě termostatu i řízenou vodní pumpu. Nevím jak VW ale škody měly jeden čas trable s chladicí kapalinou, zalepovaly se ty clony na vodní pumpě, neotevřelo se to a motor se přehřál. A pak něco povolilo. Pokud to teče do válce, tak kdyby tam nateklo víc než nepatrné množství, píst do toho při kompresi narazí a máš motor na tři půlky.
Děkuji za zpětné vazby, těsnění a vše kolem motoru bylo v pořádku, až na ztrátu vody, což je vtipné.. například týden se nic neděje a po týdnu mizí voda třeba 4 dny po sobě. Voda v oleji není a jízdní vlastnosti to má stejné. Jen se nachází voda ve výfuku, který se po chvíli vypaří. Zkusím vyměnit vodní pumpu, nechtěl jsem to dávat do autorizovaného servisu, ale pokud to nebude pumpou tak budu muset
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od 970ka »

Pokud je voda ve výfuku,tak to není vodní pumpou,byla hlava dole ? Ptám se ještě jednou !!! Jinak do autorizáku s touto vadou jsi tam tak za 50 litrů,chce to normálního dobrýho a zkušenýho mechanika,který zná koncern.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
dajvo
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 05 dub 16:10

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od dajvo »

970ka píše:Pokud je voda ve výfuku,tak to není vodní pumpou,byla hlava dole ? Ptám se ještě jednou !!! Jinak do autorizáku s touto vadou jsi tam tak za 50 litrů,chce to normálního dobrýho a zkušenýho mechanika,který zná koncern.
Hlava dole nebyla, čeká se na mechanika, aby to dal na diagnostiku a uvidí se co dál. To jsem si bohužel taky vědom, proto to nechci dávat do autorizáku. Problémy už jen se saharami to měli po pár x tisíc km, kdy se zvláštně spouštěly. A ta voda nemizí pravidelně, ale fakt jen "někdy", proto si nevím rady. Přece nemůže po 200 km být studená nádobka, kde nic neubyde a druhý den jedu stejnou trasu a po zastavení voda nikde.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf 7 2.0TDI Ztráta vody, kouř

Příspěvek od 970ka »

Vidím to hlavu dolů, přerovnat ,otestovat,zkontrolovat blok,nový těsnění a bude to možná gut. Prostě prosakuje voda do výfuku,pokud se to zrovna ohřeje a prasklina tu vodu pustí,celkem běžná závada.Pak preventivně tu pumpu,ale to bude vidět,zda teče,až se to vyndá. Mechanik na diagnostice pozná kulový,ale měl by si s tím umět poradit a v každým kraji je někdo,kdo se hlavama a jejich otestováním zabývá..
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
Odpovědět