Rada pri vyberu auta A4

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Ichajdek
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: ned 28 bře 13:08

Re: Rada pri vyberu auta A4

Příspěvek od Ichajdek »

@delphin
  • Diky. Souhlasim. Pokud se pokazi svetlo, tak 2.500 euro :)
    Adaptivni podvozek cca 45.000 Kc :)
    A dalsi. Ale to pohodli :)

@Snowman000
@isomas
@Předseda
  • Pokud bych vzal automat, tak novou A4 ci A6. Ale to ma cas. V konfiguraci, co bych chtel, by t ovzalo temer 12 mesicu. Socialismus hadra.Tet si c hci uzit manual, nez to Euohujeri zatnou uplne.
    2.0 TDI 140KW po zaruce pujde precipovat z 140KW, 400N/m na 182KW 540 N/m.
    Zde je odkaz na vykonove grafy. Velmi slusne na to, ze se jedna o stejny motor, ktery se pouziva ve Skodovce, Passatu ci Golf.
@řidičBOB
  • Najedu na dalnici a budes mit diru od viru v nadrzi.
    Ma prumerna spotreba v Kodiak M byla okolo 14l na dalnici, ve meste 8.5l, mimo cca 9.5l.
    Proto nemuzu mit TFSI :) Nerad jezdim od benzinky k benzince. Navic, TFSI bude daleko narocnejsi na udrzbu.
    Standartne ma A4 40l (vylepseni parametru k vuli E6), moznost 54l nadrze za priplatek.
    U A6 je to obdobne. 72l nadrz za priplatek.

Tady davam odkaz na vykonove krivky a prubeh.
https://www.automobile-catalog.com/curv ... attro.html


Jinak, ano, sel bych do TFSI i pres problem s "malou" nadrzi, pokud by to melo MATRIX-Led. Ma zajimavy projev.

Kdyz to zhrnu:
TDI 2.0 140Kw
  • - neni to zas tak strasny motor. Proste klasika, neni poruchova, drzak. Uprime, urcite mi bude chybet vykon,
    ale to se da resit. Je to vlastne posledni manual v quatru v B9.
    - MATRIX-Led
    - adaptivni podvozek
    - Bang & Olufsen Premium s 3D zvukem
    - ventilovana sedadla
TFSI 2.0 185Kw
  • - skoda, ze nema alespon MATRIX-Led, nebylo by se o cem rozhodovat.
    - ma navic jen stresni okno

Ono, nez instalovat MATRIX-Led, bude jednodussi zvysit vykon TDI ci tam dat novy motor :) (zertuji)
Ichajdek
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: ned 28 bře 13:08

Re: Rada pri vyberu auta A4

Příspěvek od Ichajdek »

Tak jsem nakonec skoncil u A4 B9 TFSI 185Kw Quatro.
Nic jineho, pokud bych nechtel automatiku, proste na trhu neni.
Krome ventilovanych sedadel a Matrix-Led je v plne palbe, tak uvidim, jaka bude.
Uz mam pripraven tunning na 319 konuku (235Kw) a 470 N/m se zmenou reakce na pedal. Bude narez :)

Diky.
Richard
Odpovědět