Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
hrochada
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 03 úno 15:48

Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od hrochada »

Zdravím,

Dostal jsem nabídku na koupi VW Golf IV 1.9TDi 66kW s chipem na 85kW a nájezdem 350kkm. Rozvody prý dělány před 5000km. Cena je 20 000, auto na pohled vypadá dobře, ale nevím, jestli se vyplatí brát s tímto nájezdem. Chci to jako první auto a nechci řešit opravy nad nutné minimum.

Díky
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1375
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od Předseda »

Opravám se nevyhneš tak jako tak. I kdyby to prodával kámaz a nechtěl tě odrbat, tak to auto je 20let starý, 350kkm na krku.. To může být buď všechno nebo nic. Jak do melounu, taky nevidíš. Výhoda - stejný podvozek jako jedničková ovce, dílů všude nespočet, 66kW rotačka jezdí snad i na mazut.
jayd
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: pon 06 čer 12:16

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od jayd »

Tak pokud na pohled vypada dobre - tzn neni tedy uplne shnile.
Kouknul bych na spojku, dvojhmotu a jestli jde normalne radit.
A jinak bych to asi neresil, koupil a jezdil. Mozna jeste kouknout do kdy to ma technickou.

Auto si rok/dva nechas a posles do srotu nebo jinemu kamosovi :D
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od jirka87 »

Jednickova ovce s kodem motoru AGR pri 66kw nemela dvouhmotu, ani turbo s variabilem.

Je mozne, ze Golfik je na tom stejne. Je treba googlit konkretni typ motoru.

Pokud ma auto platnou stk dlouho, je to vyhoda. Jinak napriklad svepomoci lze udelat skoro ompletni go podvozku (nepocitam predni tlumice a predni a zadni pruziny) ve stredni kvalite dilu za 10K, pokud teda neni vzadu bubnova brzda a navic kompletne ko. Pokud jsou vzadu kotouce, tak si troufam tipnout,ze jsou oba rezave a trmeny zatvrdle. Okud to ma fungovat, nerepasovat. Rovnou menit. Klidne za nejlevnejsi dostupny kus, ale vymenit.

Olej s proplachem motoru a vsechny filtry dejme tomu do 2000kc v pohode. Zkontroluj jestli stahujou vsechny okna a zamykaji vsechny dvere. Nefunkcni klima je spis kolorit.
artesis
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: pát 26 črc 15:46

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od artesis »

kilometry vůbec o ničem nevypovídají, vem to k nějakýmu servisákovi poblíž ať se na to podívá, jednak podle zvuku tak podle stavu podvozku, natočí diagnostiku apod. a on ti řekne víc. Vždycky když kupuju auto mam ještě bokem 20 000 na prvotní opravy, vždycky to nakonec během roka stejně za ně dáš, než vychytáš mouchy. Smradlavek je po bazarech milion, tady máš alespoň z části nějakou historii jak se k tomu kdo choval, a můžeš dle toho posoudit sám. Ono 10letý auto nebo 20letý ... to je fuk, většina dílů je spotřebák. Stále dokola - destičky,filtry,kotouče,tlumiče,čepy,kosti,díly vejfuku ...
Já koupil fabii SDI - 320 000 a nakonec s ní jezdim asi úplně ze všech aut nejvíc.
Čičo
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 11 črc 22:55

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od Čičo »

Stará rotačka natočí 700 tisíc bez problémov keď sa o to človek stará. Takže v prvom rade poriadna kontrola niekým kto sa vyzná. A potom mať pripravené nejaké peniaze navyše a nie, že prvá výplata tak šup kúpiť auto.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Golf IV 1.9TDi - 350kkm nájezd

Příspěvek od Zajda »

Mám ten motor v A3 v 81 kW, koupil jsem se 300kkm, kdoví o kolik bylo stočené, teď má 400 kkm.
Výhoda je že jakýkoliv problém je řešitelný a díly snadno dostupné v milionu variant, nevýhoda že po 20+ letech na tom autu zákonitě sem tam něco odejde.

U mě naposledy jedna z podtlakových hadic regulace turba, ty bych doporučil povyměňovat preventivně.
Problém nebyl patrný dokud se úplně neprorvala a turbo přestalo úplně tlakovat. Po opravě jede jako nikdy předtím a hlavně od volnoběhu do 2 tisíc tahá podstatně plynuleji.

Motor by podle mě najel dalších 400 tisíc bez problémů. Obecně mi přijde že čím více má najeto, tím lépe jede :-)

Jednou jsem musel asi 20km dojet bez vodní pumpy (přišla o všechny lopatky), blikaly na mě různé kontrolky ale motor přežil bez ztráty kytičky. Oleje Ravenol rulezz.

Další asi typická závada bude přicpané topení. Když se k tomu přidá ještě třeba vadný termostat a přirozeně mizivé odpadní teplo motoru, není to pak v mrazech nic moc :-)
《》
Odpovědět