BMW 7

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

BMW 7

Příspěvekod Petr1988 » ned 27 zář 17:30

Čaute, uvažuji o koupi BMW 740D rok 2012, najeto žeprej 230k :D sežere mě to na servise? Jak moc je to kazový vůz? Cena je půl milionu. Má někdo zkušenosti s tímto vozem?
Petr1988
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27 zář 17:26

Re: BMW 7

Příspěvekod lambdamen » pon 28 zář 07:25

Mam zkušenosti se 740i, F01 (měla by to být stejná generace). Výborné auto, jízdně super. Působilo fakt velké, kapota se táhla skoro do nekonečna. V comfortu se krásně pohupovala, ve sportu dokázala vymést kdejakou okresku (mimo ty fakt úzké). Jezdila za cca 10l na sto, podle toho jak člověk spěchá. Servis ok, ceny standartně BMW, srala se nad plán až po 200 000 km, kdy motor dojel na karbonizaci. Prodal jsem ji nadšenci, kterej si to rozebral, vyčistil, opravil a pokud vím, tak jezdí dodnes. U nafty tohle asi nebude takový problém, ale mohly by tam být jiné.
lambdamen
Autoškolák
 
Příspěvky: 72
Registrován: ned 03 bře 08:10

Re: BMW 7

Příspěvekod VS* » pon 28 zář 08:09

Lambdamen: jestli jste s tím jezdil za 10 tak se nedivím že se to karbonovalo ;)
To byl většinu času ten motor podtočený ne?
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
VS*
Letec
 
Příspěvky: 1414
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: BMW 7

Příspěvekod Stepan » pon 28 zář 09:13

Nedostává to moc lásky.
Napiš do googlu N57 failure. Nebo otevři klub

N57 je hroznej průser. Ten šrot se prodává jen díky tomu, že existuje hrůza jménem N63. Ta nafta je servisně trošku menší zlo, díky spotřebě má navrch..

Klasických bolestí naftových motorů se už dnes nikdo nezalekne :D - turba, regulace, vstřiky, egry, DPF.. To je normální. N57 krom toho často umírá na kliku, v podstatě neopravitelné (nebo tak na odjezd do bazaru). Pak taky umí odejít VT čerpadlo , které zasere otěrem celý palivový systém a je třeba vyměnit vše od nádrže přes čerpadla až ke vstřikům. Sranda za 150k na motoru, kterej stejně zaklepe :lol:
30d umírají hodně, 40d víc.

Btw. Pokud chcete rychle zjistit přibližnou spolehlivost některé motorizace, doporučuji se podívat na vrakac, kolik za ten motor chtějí. Holá vylítaná N57 jde kolem 100k a hlavně nejsou.
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3811
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW 7

Příspěvekod Petr1988 » pon 28 zář 15:05

Jo na klubu jsem už něco pročetl a doporučí 760i, že je asi nejlepší motor v F01
Petr1988
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 27 zář 17:26


Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bitmap, nota a 7 návštevníků