Vw polo

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Albi99
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: stř 22 dub 12:25

Vw polo

Příspěvek od Albi99 »

Dobry den mám problém se svým polem 1.4 55kw 16v (najeto 160 000) dříve jsem si všiml že se nějak divně otřásá na volnoběh ,tudíž jsem jel do servisu kde mi řekli že to asi bude lambda sondou tak jsem tam nechal dát novou a ono nic furt se třepalo. Po jízdě domů jsem jen tak tak dojel na benzínu kde auto následně zdechlo a už nenastartovalo až po chvíli stání chytlo ale pak zase zdechlo, tak jsem auto odtáhl to toho samého servisu kde zjistili že svíčky jsou utopené v oleji a že aby zjistili co tomu je bude potřeba rozebrat celý motor a odhadní cenu mi řekli 20 tisíc. Nemá někdo nějaký nápad co by to mohlo být? PS: nejsem žádný odborník tudíž se omlouvám za nepřesné termíny.
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw polo

Příspěvek od 970ka »

K jinýmu mechanikovi,změřit tlaky ,napojit na diagnostiku apod.
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
Albi99
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: stř 22 dub 12:25

Re: Vw polo

Příspěvek od Albi99 »

Právě na diagnostice to bylo a ukázalo to tu lambdu, mě ale nejde do hlavy kde se vzal olej ve svíčkách
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1874
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Vw polo

Příspěvek od Zajda »

No, v prvé řadě raději pryč od mechanika ze kterého padají desetitisícové částky hned jak otevře kapotu nebo napojí počítač.

Možná jsou tam i další závady, ale celý problém může být klidně jen v těsnění pod ventilovým víkem, přes které se dostává do svíček olej.

U těchto motorů jsou vačky součástí ventilového víka, takže se musí rozpojit rozvodový mechanismus, ale neříkal bych tomu rozebrat celý motor.