Jerry: Já Ti řeknu proč. Na to ježdění co on uvádí jsou tyhle malé auta ideální, taky jsem měl kdysi na tohle Clio, Fabii na ty hrkačky.
Potom zjistíš, že to nejede a koupíš malé silné verze. To je na ty 4km ideál. Pořád předjíždíš...
Pořád to má ale vadu, že ty malé rozvory poskakují jak koza to je nevýhoda. Dá se to přežít ale já to nesnáším, záleží jak to kdo bere.
Na to je super nová Scala 1.6TDI, super motor, super rozvor, už to neskáče a pořád relativně krátké malé, nežere, je lehká, sedí, jede, optikou přibližovadla parádní, nebo nová Ibiza+Polo akorát ty motory jsou všechny pro ženskou, pro chlapa jedině to 1.6TDI, nebo 1.5TSI ale tam bych se bál si to nechat déle, to otázka.
Kdo ten podvozek hodně řeší, měl by se zaměřit ještě na víceprvek vzadu podle mě, to je úplně zásadní tam je výběr ale omezený značně.
Úplně nahoře je komfort v té A4 s víceprvkem i vpředu. To předčí i předchozí E klassu co měla vpředu MCPherson, a to je co říct, je to fakt top na komfort a když máš ještě DCC tak je to balada a vůbec bych se za 1.6 TDI nestyděl když to bereš touto optikou a vykašlal se na velké motory, a spíš řešil automat pro komfort případně. Vždy záleží co chceš.