Stránka 1 z 2

Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: čtv 06 čer 20:30
od Cosanostra
Ahoj,
Uchvátila mne a6 avant gen C7 a rád bych aby jste mi poradily, jaký motor, převodovku, či vzduch podvozek, sportovní diferenciál a výbavu - no tak ňák všecko... Sice půjde o ojetinu, ale je jich mraky, tak je výběr široký. Co jsem za cca 3měsíce vyčetl, tak vím, že je problém s převodovkami Multitronic i S tronic. Tzn, že zbývá 2.0TDI s manuálem, bo 3.0BiTDI s Triptonic.....
Podmínky:
Avant,Diesel
Servisní úkony max 15tis za rok
Pořizovací cena cca 650tis
Nájezd cca 15tis za rok
Sportovní sedadla, Vnitřní i venkovní S line, Alcantara, Barva Daytonagrau Perleffekt, poslední dva roky výroby - pořízení auta 2020-21
Za Vaše zkušenosti dík..

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: čtv 06 čer 22:12
od Stepan
15k na rok je fajnová částka na servis
jeden rok se nechají udělat oleje, další rok filtry, třetí rok nový gumy :D

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: pát 07 čer 06:08
od janjan
=)) takže on si chce za rok až dva koupit A6 z posledních dvou let výroby (2017-2018), musí to bejt nafta při nájezdu 15K za rok, na servis má úctyhodných 15K, rozhoduje se (z důvodu nevědomosti) mezi 2.0 TDI s manuálem a bitdi, přitom počítá s nákupkou cca 650K a to ještě řeší věci typu vzduch a sportovní diff :-j

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: pát 07 čer 06:11
od HondaMan
A6 2.0tdi má kolega. Jako je to a6, ten motor moc nejede, ale být rychlejší než okolí zvládá. Jde s tím jezdit i okolo 6 v normálním režimu...
AutoBild a6 avant 2.0tdi hodnotil jako velmi dobrou volbu z pohledu spolehlivosti...
Já bych si to ale nekoupil. Představa že má A6 při akceleraci z 180+ především řadí a hučí a pomalu se šplhá nahoru mě neláká.
Rozumnému řidiči jako je kolega to stačí...

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: pát 07 čer 07:12
od řidičBOB
já mám 3.0 TDI-R a motoricky i převodovkově v pořádku. Jenom ten servis je víc než 15t ročně. Ale já taky 4x více km než ty plánuješ.
Stejně, pokud se ti tam něco vysere, je to olympiáda - takže nepočítej, že to stojí jako na Dustera ;-)

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: sob 08 čer 09:37
od Cosanostra
Já ty protipóly tak trochu znám, mám Passat B7 130KW, spotřeba do 6l, servis do 9tis.Ale taky BMW 330 xd, jezdím za 8l a servis 30tis ročně - bez gum. V BMW přijedu o 5min dřív s bolestí zad ale hubu vod ucha k uchu. Passat je pohodlnější, ale nudný. S roky už pomalu preferuji pohodlí před sportovností. A6 se mi prostě líbí... Jen mi přijde při mém nájezdu 15tis ročně dávat cca 40tis za servis prostě zbytečný, i když jsem si plně vědom, že když chci opičku musím mít i na banány. Tzn že mne zajímají praktické zkušenosti samotných uživatelů, bo lidí co ví o čem mluví, kteří se aspoň svezli...Vyjádření co by si mi nedokázal říci do očí, si nech od cesty, ušetříme si navzájem čas..

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: sob 08 čer 11:46
od 970ka
Máme doma dva kousky 2,0 Tdi slabou 130 ps a silnou 190ps,je to takovej lepší passat,příjemně se s tím jezdí,ta silnější je i dostatečně svižná a běžný servis je shodnej s Passatem,co by tam taky mělo být o moc dražší,když je to skoro stejné,takže já bych se toho nebál.Jen jsou dražší speciální díly,te'd na tej slabší dělám spojku ,už má 200tkm a ta stojí 25tis,o 10tis víc ,než na pašíka.

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: sob 08 čer 12:27
od Cosanostra
Dik.
Máš je v manuálu, bo automat ?
Nemáš náhodou zkušenost,srovnání, vzduchový podvozek vs standartní tlumiče?

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: sob 08 čer 15:01
od řidičBOB
Srovnání včem? Pohodlí nebo ceny??
Obojí je vyšší u vzduchu. Já bych A6 bez vzduchu nechtěl. Podle mých zkušeností adaptivní tlumiče nejsou u Audi tak “dobré” jsko třeba u VW. Reagují pomaleji a celkově jsou ty režimy u Audi takové bezpohlavní. Ale tlumič stojí cca 8 tisíc a měch 25.

Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7

Napsal: sob 08 čer 15:42
od Cosanostra
Zajímají mne jízdní vlastnosti. Trochu mne máte tvrzení, že u nové A6 vzduch.podvozek daleko hůře bojuje s nerovnostmi. Co čtu testy, tak obecně o vzduchu platí, že hůře pobírá příčné nerovnosti nežli "klasický".