Stránka 2 z 3

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 18 dub 15:58
od mattonecz
no tak na 120 uz muze bejt nacatej podvozek, bude to chtit treba olej v prevodovce, nevim jak rozvody a takovy veci. uz toho muze byt dost

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 18 dub 18:07
od řidičBOB
kollo píše:Dobrý deň,

uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.

Mám 3.0TDI-R 2015 - kupované jako nové. Zatím jsem do auta nedal ani korunu, mimo pravidelných servisů a výměny předních brzdičů. Najeto mám o dost víc, než je tvůj limit.
Pokud bude auto servisované, neměl by být problém. Neserou se motory a ani podvozek.
...a to tam mám skoro 390k.

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 18 dub 18:11
od řidičBOB
HondaMan píše:Zas to jezdí za pusu...

Když člověk moc netlačí na pilu, tak není problém jezdit velmi lehce nad 6l. Ve 160kmh to na 8⁰ to točí necelých 2000ot.

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 18 dub 22:10
od driver
janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...


To mluvíš o čem? O A1 tříválci?
Nepodceňuj ji tak :))

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: pát 19 dub 09:24
od kollo
Napadá ma ešte, či sa oplatí ísť do vzduchového podvozku

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: pát 19 dub 11:26
od Stepan
BOB: Si najel 400k s jenom jednou výměnou brzd? To je mazec.

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: pát 19 dub 11:54
od Zajda
V kontextu jsem to spíš pochopil jako zvýšení výkonu na 390k.

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: pát 19 dub 16:43
od řidičBOB
Jistě. Výkon 390k. 400t km tam nemám ;-) Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení.

Ad vzduch: je to fajné...

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 25 dub 08:28
od janjan
driver píše:
janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...


To mluvíš o čem? O A1 tříválci?
Nepodceňuj ji tak :))

Pěkně jsi to sestříhal, ale ve 100 tis. prostě žádné auto zánovní není, tečka

Re: Audi A6 2014-2015

PříspěvekNapsal: čtv 25 dub 10:28
od driver
Ale je, minulý měsíc jsem kupoval Fabii3 se 150na budíku po firmě.
Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.