Audi A6 2014-2015

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod mattonecz » čtv 18 dub 15:58

no tak na 120 uz muze bejt nacatej podvozek, bude to chtit treba olej v prevodovce, nevim jak rozvody a takovy veci. uz toho muze byt dost
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1678
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod řidičBOB » čtv 18 dub 18:07

kollo píše:Dobrý deň,

uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.

Mám 3.0TDI-R 2015 - kupované jako nové. Zatím jsem do auta nedal ani korunu, mimo pravidelných servisů a výměny předních brzdičů. Najeto mám o dost víc, než je tvůj limit.
Pokud bude auto servisované, neměl by být problém. Neserou se motory a ani podvozek.
...a to tam mám skoro 390k.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20800
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod řidičBOB » čtv 18 dub 18:11

HondaMan píše:Zas to jezdí za pusu...

Když člověk moc netlačí na pilu, tak není problém jezdit velmi lehce nad 6l. Ve 160kmh to na 8⁰ to točí necelých 2000ot.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20800
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod driver » čtv 18 dub 22:10

janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...


To mluvíš o čem? O A1 tříválci?
Nepodceňuj ji tak :))
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod kollo » pát 19 dub 09:24

Napadá ma ešte, či sa oplatí ísť do vzduchového podvozku
kollo
Spolujezdec
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 17 dub 19:22

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod Stepan » pát 19 dub 11:26

BOB: Si najel 400k s jenom jednou výměnou brzd? To je mazec.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3111
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod Zajda » pát 19 dub 11:54

V kontextu jsem to spíš pochopil jako zvýšení výkonu na 390k.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 978
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod řidičBOB » pát 19 dub 16:43

Jistě. Výkon 390k. 400t km tam nemám ;-) Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení.

Ad vzduch: je to fajné...
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20800
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod janjan » čtv 25 dub 08:28

driver píše:
janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...


To mluvíš o čem? O A1 tříválci?
Nepodceňuj ji tak :))

Pěkně jsi to sestříhal, ale ve 100 tis. prostě žádné auto zánovní není, tečka
janjan
Mistr volantu
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Audi A6 2014-2015

Příspěvekod driver » čtv 25 dub 10:28

Ale je, minulý měsíc jsem kupoval Fabii3 se 150na budíku po firmě.
Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv 24 zář 14:50

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků