Stránka 5 z 1478

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 13:21
od pjanda
beaumont: S 2,0 V6 TB jsem nemel tu cest, ale jinak vsechna turba z poslednich let, ktera jsem poznal, mela zvuk nahoneny akorat vyfukem. Samotny motor mel k necemu co vydava takvy 3,0 R6 nebo 3,2 R6 hodne daleko.

Cest vyjimkam, ale obavam se, ze typicky stav je takovy, jaky jsem popsal.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 13:21
od jancsi
pjanda píše:Nejsem zrovna fanda dieselu, ale kdyz uz mate turbomotor, zase tak velky rozdil v charakteru to mezi benzinem a naftou neni a jediny rozdil je zvuk - turbobenzin nema zadny, turbodiesel sice odporny, ale aspon nejaky ;) Myslim, ze "beznym zakaznikum" je to jedno a ti co chteji vice si nekoupi ani ten turbobenzin...
Ani jedno ani druhe nie je dobre (pre mna), ale ked uz tak ono u dizlov je turbo nutnost (bez toho to neide) a u benzinov vacisnou staci to turbo mensie, cim sa trocha tie negativa elminuju. Takze ked mozem generalizovat tak turbobenziny su na tom predsa trocha lepsie ako turbodizle :-)

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 13:35
od beaumont
pjanda: No, on taky 2.0 V6 TB je jeden z nemnoha "foukaných" šestiválců, většina ostatních jsou čtyřválce s nic extra zvukem. A těch pár novějších V6 s turbem nebo i kompresorem zase (asi?) tlumí ty zatracené emisní normy.

Ještě mám docela rád zvuk pětiválců ve Focusech ST / RS (2. gen.), ze čtyřválců umí pěkně "zpívat" minulé MINI s kompresorem.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 14:07
od acer.t
beaumont píše:pjanda: No, on taky 2.0 V6 TB je jeden z nemnoha "foukaných" šestiválců, většina ostatních jsou čtyřválce s nic extra zvukem. A těch pár novějších V6 s turbem nebo i kompresorem zase (asi?) tlumí ty zatracené emisní normy.

Ještě mám docela rád zvuk pětiválců ve Focusech ST / RS (2. gen.), ze čtyřválců umí pěkně "zpívat" minulé MINI s kompresorem.
to mini potvrzuji :)

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 14:13
od Předseda
Až lidi omrzí turba tak zase začnou atmosfery. Aneb po uhybných manévrech jsme se vrátili do předem připravených pozic ;-)

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 15:11
od kurburt
speje to do prdele

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 15:39
od pjanda
jansci: Nerad bych se tu projevoval jako zastance dieselu, tim rozhodne nejsem ;-) I turba obecne jsou mi cizi a kdyz uz by muselo byt, je mi mnohem blizsi to benzinove.

Dival jsem na vec spise z pohledu marketingu BMW, ktery dnes hlasa jako prioritni uplne jine hodnoty nez charakter, zvuk ci skutecnou spotrebu motoru pri jizde odpovidajici charakteru toho ktereho auta. Paklize jsou prioritou tabulkova spotreba a emise CO2, tak proc se "zdrzovat" nejakymi dvoulitrovymi turbobenziny, diesel to zvladne lepe. A paklize zakaznici, jak BMW tvrdi, toto chteji, oceni to tez vice nez nejak mezikrok...

Zrejme je to prilis akademicka debata :-) Ostatne, pojdme se radeji bavit o tom, co pekneho jsme zazili s sestivalcovymi atmosferami ;-)

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 15:47
od Deli
acer.t píše:Vlastníte nebo plánujete pořízení BMW 120d, 320d či 520d? Pak můžete stádečko pod kapotou kteréhokoli z těchto modelů rozšířit až na dvě stovky koní a to bez riskování ztráty tovární záruky. Zaslouží se o to příplatková úprava s označením Performance Power Kit, která bude nově k dispozici i pro obě z novějších verzí motoru 20d.¨

jsem zvědav jak dlouho to ten motor vydrží :roll: :twisted:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-p ... -motor-20d
chipnutá 520d je můj sen :lol:

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 15:56
od acer.t
Deli píše:
acer.t píše:Vlastníte nebo plánujete pořízení BMW 120d, 320d či 520d? Pak můžete stádečko pod kapotou kteréhokoli z těchto modelů rozšířit až na dvě stovky koní a to bez riskování ztráty tovární záruky. Zaslouží se o to příplatková úprava s označením Performance Power Kit, která bude nově k dispozici i pro obě z novějších verzí motoru 20d.¨

jsem zvědav jak dlouho to ten motor vydrží :roll: :twisted:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-p ... -motor-20d
chipnutá 520d je můj sen :lol:
Japonec už ne ? :mrgreen:

Re: BMW Divize

Napsal: stř 16 úno 15:59
od Deli
Počkej, počkej... už nevim, myslíme Mazdu? :) Jinak za tu 118d bych se upsal ďáblu, ale v práci to na 95% neprojde :(