Stránka 4 z 1360

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 15 úno 14:34
od acer.t
Batman píše:ideal je auto na bioplyn


že by jsi si prděl do sedačky a přes ní by se to vysávalo do nádrže ? :ugeek:

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 15 úno 15:54
od pjanda
acer.t píše:
pjanda píše:Ja neprosazuji diesely :) Jen rikam: kdyz uz, tak poradne. Pro cilovku, za niz dnes BMW miri, by to dnes zkratka bylo zajimave...


mno dobrá a co je tedy ideál ? ;) ty naftové motory od BMW nejsou přeci špatné ....naopak nebo se pletu ?


Ideal? Pro me uz BMW idealni motory davno vyrobilo - 3,2 R6, 5,0 V10, i 3,0 R6 povazuji za jedny z nejlepsich motoru svych trid. Vsechny jsou po smrti, tedy tomu poslednimu tedy zatim jen zvoni hrana :)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 15 úno 23:21
od acer.t
Dobře tak jinak ...ze současné produkce nafty ? :)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 01:22
od acer.t
BTW: evropská premiera 1M bude v Ženevě :) doufám, že AF přinese zpravodajství :)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 09:47
od acer.t
Obrázek


:mrgreen:
Vlastníte nebo plánujete pořízení BMW 120d, 320d či 520d? Pak můžete stádečko pod kapotou kteréhokoli z těchto modelů rozšířit až na dvě stovky koní a to bez riskování ztráty tovární záruky. Zaslouží se o to příplatková úprava s označením Performance Power Kit, která bude nově k dispozici i pro obě z novějších verzí motoru 20d.¨

jsem zvědav jak dlouho to ten motor vydrží :roll: :twisted:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-performance-power-kit-az-200-koni-pro-motor-20d

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 12:09
od jancsi
acer.t píše:Dobře tak jinak ...ze současné produkce nafty ? :)


Ja nevidim jedinu vyhodu nafty... jednak blby priebeh toc. momentu aj vykonu, potom pre mna znacne neprijemny zvuk (nebavim sa o 8valcovom dizli, tam sa to uz nejak straca), znecistuje to ovzdusie (doteraz sa ani najnovsie dizle nemozu predavat napriklad v Californi koli emisiam) a vo finale ani ta spotreba pri rychlejsom style jazdy nie je nejak vyrazne nizsia (325i vs 330d). Takze v kazdom aspekte u mna vyhrava benzin (bavim sa o sestvalcoch). Mozno som len prilis narocny :-)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 12:38
od Bond007
jancsi: njn, ale vetsine tupounu to nevysvetlis... a za chvili uz budou vsude jen same vyhonene maloobjemove turbobenziny... takze nebude an vyber z niceho kloudneho

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 13:07
od jancsi
Batman: ano, to nevysvetlim. Ale ono proferencie kazdeho su ine, takze dokazem pochopit ze kazdy hlada a vybera nieco ine - a je to v poriadku. Skor ma ale mrzi, ze ako pises sa prestavaju postupne vyrabat dobre motory a koli nezmyselnemu CO2 (ano je to hlavne koli tomu a papierovym spotrebam) sa ide do preplnovanych maloobjemovych motorov, ktore znova: zdaleka nemaju idelany priebeh, pri rychlejsiej jazde su na tom so spostrebou este horsie, a bohvie ako budu na tom s nakladmi na udrzbu a zivotnostou .

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 13:09
od Bond007
no prave proto ze ma kazdy jine preference nechapu proc si musim vybirat jen ze samych shitu...?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 16 úno 13:11
od beaumont
pjanda píše:(...) Nejsem zrovna fanda dieselu, ale kdyz uz mate turbomotor, zase tak velky rozdil v charakteru to mezi benzinem a naftou neni a jediny rozdil je zvuk - turbobenzin nema zadny, turbodiesel sice odporny, ale aspon nejaky ;) Myslim, ze "beznym zakaznikum" je to jedno a ti co chteji vice si nekoupi ani ten turbobenzin...


Tak kategorický bych nebyl, přinejmenším u toho zvuku. Pardon, že to připomínám ve vlákně o BMW, ale třeba starý V6 "Busso" od Alfy zní a točí se i s turbem (2.0 V6 TB) prakticky stejně jako bez turba (3.0 24V nebo 3.2 24V). A že je to krásný zvuk...
Obrázek