Re: BMW Divize
Napsal: úte 15 úno 14:34
že by jsi si prděl do sedačky a přes ní by se to vysávalo do nádrže ? :ugeek:Batman píše:ideal je auto na bioplyn
že by jsi si prděl do sedačky a přes ní by se to vysávalo do nádrže ? :ugeek:Batman píše:ideal je auto na bioplyn
Ideal? Pro me uz BMW idealni motory davno vyrobilo - 3,2 R6, 5,0 V10, i 3,0 R6 povazuji za jedny z nejlepsich motoru svych trid. Vsechny jsou po smrti, tedy tomu poslednimu tedy zatim jen zvoni hranaacer.t píše:mno dobrá a co je tedy ideál ?pjanda píše:Ja neprosazuji dieselyJen rikam: kdyz uz, tak poradne. Pro cilovku, za niz dnes BMW miri, by to dnes zkratka bylo zajimave...
ty naftové motory od BMW nejsou přeci špatné ....naopak nebo se pletu ?
Ja nevidim jedinu vyhodu nafty... jednak blby priebeh toc. momentu aj vykonu, potom pre mna znacne neprijemny zvuk (nebavim sa o 8valcovom dizli, tam sa to uz nejak straca), znecistuje to ovzdusie (doteraz sa ani najnovsie dizle nemozu predavat napriklad v Californi koli emisiam) a vo finale ani ta spotreba pri rychlejsom style jazdy nie je nejak vyrazne nizsia (325i vs 330d). Takze v kazdom aspekte u mna vyhrava benzin (bavim sa o sestvalcoch). Mozno som len prilis narocnyacer.t píše:Dobře tak jinak ...ze současné produkce nafty ?
Tak kategorický bych nebyl, přinejmenším u toho zvuku. Pardon, že to připomínám ve vlákně o BMW, ale třeba starý V6 "Busso" od Alfy zní a točí se i s turbem (2.0 V6 TB) prakticky stejně jako bez turba (3.0 24V nebo 3.2 24V). A že je to krásný zvuk...pjanda píše:(...) Nejsem zrovna fanda dieselu, ale kdyz uz mate turbomotor, zase tak velky rozdil v charakteru to mezi benzinem a naftou neni a jediny rozdil je zvuk - turbobenzin nema zadny, turbodiesel sice odporny, ale aspon nejakyMyslim, ze "beznym zakaznikum" je to jedno a ti co chteji vice si nekoupi ani ten turbobenzin...