Re: BMW Divize
Napsal: úte 15 úno 14:34
že by jsi si prděl do sedačky a přes ní by se to vysávalo do nádrže ? :ugeek:Batman píše:ideal je auto na bioplyn
že by jsi si prděl do sedačky a přes ní by se to vysávalo do nádrže ? :ugeek:Batman píše:ideal je auto na bioplyn
Ideal? Pro me uz BMW idealni motory davno vyrobilo - 3,2 R6, 5,0 V10, i 3,0 R6 povazuji za jedny z nejlepsich motoru svych trid. Vsechny jsou po smrti, tedy tomu poslednimu tedy zatim jen zvoni hranaacer.t píše:mno dobrá a co je tedy ideál ? ty naftové motory od BMW nejsou přeci špatné ....naopak nebo se pletu ?pjanda píše:Ja neprosazuji diesely Jen rikam: kdyz uz, tak poradne. Pro cilovku, za niz dnes BMW miri, by to dnes zkratka bylo zajimave...
Ja nevidim jedinu vyhodu nafty... jednak blby priebeh toc. momentu aj vykonu, potom pre mna znacne neprijemny zvuk (nebavim sa o 8valcovom dizli, tam sa to uz nejak straca), znecistuje to ovzdusie (doteraz sa ani najnovsie dizle nemozu predavat napriklad v Californi koli emisiam) a vo finale ani ta spotreba pri rychlejsom style jazdy nie je nejak vyrazne nizsia (325i vs 330d). Takze v kazdom aspekte u mna vyhrava benzin (bavim sa o sestvalcoch). Mozno som len prilis narocnyacer.t píše:Dobře tak jinak ...ze současné produkce nafty ?
Tak kategorický bych nebyl, přinejmenším u toho zvuku. Pardon, že to připomínám ve vlákně o BMW, ale třeba starý V6 "Busso" od Alfy zní a točí se i s turbem (2.0 V6 TB) prakticky stejně jako bez turba (3.0 24V nebo 3.2 24V). A že je to krásný zvuk...pjanda píše:(...) Nejsem zrovna fanda dieselu, ale kdyz uz mate turbomotor, zase tak velky rozdil v charakteru to mezi benzinem a naftou neni a jediny rozdil je zvuk - turbobenzin nema zadny, turbodiesel sice odporny, ale aspon nejaky Myslim, ze "beznym zakaznikum" je to jedno a ti co chteji vice si nekoupi ani ten turbobenzin...