Stránka 1436 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: úte 14 čer 20:11
od Spectral
Pokud by to nešlo přes pístní kroužky, tak by ten olej musel někde být. Pokud je celý motor kompletně suchý (ano, i pod deklem i dekl samotný), tak to prostě ten olej spaluje. U N52 to je bohužel běžné a nic se s tím vyčarovat nedá. Pokud ano, dejte mi tip; když pomůže, štědře se odvděčím.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 15 čer 08:33
od Předseda
Tak kdyby mu to ten olej spalovalo v komoře, tak při takovém množství by si toho pavproch snad všiml, že hulí jak lokomotiva hned po nastartování, ne?
Mimo kroužky jsou možné ještě gufra ventilů. Stojí sice pár korun ale za to té práce s tím.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 15 čer 09:11
od pavproch
Nehulí ani nesmrdí.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 15 čer 10:02
od Předseda
Nehulí, nesmrdí, olej to žere ale zároveň je to všude suchý.., tak já nevim :D

Re: BMW Divize

Napsal: stř 15 čer 10:10
od HondaMan
Nesmrdí. Voní bojem proti environmentalistům a unii :-D

Re: BMW Divize

Napsal: stř 22 čer 18:30
od Duke_Luke
tak take zranie oleja by stvalo aj mna. Mne na mojej N54 zralo asi 0,2L na 2000km. Ale zistil som,ze to tecie cez tesnenie vane. Lebo uz tych mojich 0,2L/2000km ma stvalo poriadne. Ten 1L/1000km by som nadaval poriadne.
Teraz pri 221t km vymenil komplet vsetky kladky drazkovaneho remena, novy napinak, novy remen. Aj novu hlavnu klukovu remenicu.Povodna uz bola hrdzava riadne.
Ostala len volnobezka alternatora, kedze je funkcna a ticha stale + remenica klimakompresora.
Vymenil som aj hydrocerpadlo posilovaca+remenica+komplet nova napln pentosinu chf11s.
Dnes mi konecne prisla aj nova DualAGM bateria. Mala 12,73V, tak som ju este dobil pred zalozenim. Zajtra planujem zalozil a nakodovat+registrovat.
Po nabiti cez AGM cyklus profil ma teraz 13V. Tak som sa aj cudoval a postudoval si a ono fakt AGM nove baterie maju mat plne nabite 13V. Aj na exide stranke maju graf,kde to zacina na 13V. Cize nie 12,6V plne nabita ako klasika elektrolyt. A preto clovek musi mat aj nabijacku s AGM profilom, ktory tlaci medzi 14,6-14,8V a aj auto,ktore je prisposobene na AGM dobijanie.
Moja Bosch C7 tlaci 14,7V AGM a 7A.
Auta, co nie su stavane na AGM vraj tlacia max 14,4V a tym znizuju kapacitnu pamat AGM baterie. Takze preto nie je dobre pchat AGM do auta, ktore ju nema mat.

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 30 čer 11:31
od pavproch
Brambor2 a jeho spotřeba woleje: kupodivu (honím to furt stejně + venku sou fčíl hicy = měl by žrát wolej furt stejně neli víc), tentokráte si o litr řekl "až" po 15stech km... čili žere wolej dál, ale .... jak píšu výše, nijak to ale řešit nebudu, dolívám a budu dolívat.

Re: BMW Divize

Napsal: pát 01 črc 09:18
od pavproch
N52B30 v m4Zlikovi (i dyž ho honím do redline víc/častěji/intenzivněji než brambora2) si vzal za letošních 2 tis km sotva tři deci, takže na rozdíl od N52B30 v bramborovi2 wolej nežere.

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 14 črc 13:29
od Předseda
Večer pogooglim, ale mezitím zkusím tady se zeptat: Z4M e86 vs. civilní Z4 e86 mají každá jiný obal diferáku? Co jsem rychle teď koukal, tak se mi zdá že ano. A pokud ano, tak skřín diferáku v ///M je speciální nebo byla i v jiném M? Např. v e46?

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 14 črc 14:01
od Vrooom
No stejny nebudou, protoze z M-ka nesel predelat do non-M a musely se menit i napravy. A e86M ma stejny zadek jako E46M.
edit. ne jen napravy ale cely ulozeni.