pavproch: Tak to zamrzi. Poznam to, ked clovek nieco vnima,ze nie je dokonale a potrebuje to zriesit. Napadaju mi len dve veci. Ci tie M3 silentbloky boli nasadene spravnym smerom - maju aj taku bodku na sebe, musi ukazovat dolava. Ale to neviem,ci je az taky problem. Druha vec je, ze auto pod zatazou,akceleraciou a vytvorenym podtlakom pod autom tlacenim dole vytvara zmenu geometrie - samozrejme nechcenu. Otazka, kolko mas nastavene odklony a hlavne zbiehavost - prave zmenou zbiehavosti mozes mat pocit, ze ti to vzadu plave, lebo gumy sa mozu rozbiehat-zbiehat a stopa sa vlni.
Co sa tyka praskania v riadeni, to urobi uz len aj zle dotiahnute srouby na riadeni. Plus tie by sa mali po kazdom povoleni vymenit za nove aj s matkou. Potom to moze byt aj horne ulozenie tlmicov, kedze to je na loziskach a tie sa natacaju pri klopeni prednych kolies pri zatacani.
Ja inak som dvakrat so zabiehanim spojky nevydrzal. Po 300km na dialnici sa vedla mna objavila nova M340i ,tak som sa s nim trosku povozil. Nejako asi neveril,ze mi ma uvolnit lavy pruh, tak kedze bola pred nami dialnica volna, trosku som mu v pravom ukazal, co su to kone
Potom trosku asi chcel flexovat v zakrute, ale zistil,ze aj podvozok mam dobry
tak som zaflexoval ja. Ale potom som mu dal palec hore a zakyval, tak snad to nepochopil zle
Este ale dam zajtra 150km vlaznejsich vo vyssich otackach medzi 3500-4500 - kedze nova spojka nema rada vysoke otacky a snad v nedelu uz nahram silnejsiu mapu.