ja som stravil tri dni v garazi, lebo uz ma stvala ta spojka,ze na prevadzkovej teplote auta, motora a prevodovky mi lepili nejako tie lamely o seba a pri brzdeni to nechcelo vyradzovat. Musel som si dopomoct medziplynom, nech roztoci tu dvojspojku a tak to islo. Pri akceleracii ziaden problem nikdy
a tam to radilo okamzite, bolo to divne ,ale naucil som sa zit s medziplynmi radenim smerom dole.
Len konecne som sa rozhybal a pisal vyrobcovi ptb-shop.de (robia same taketo spojkove sady na vela znaciek) ; ze mam s tym proste problemy, vymenil som hlavny aj pomocny spojkovy valec a nic, ze to musi byt spojka.
Robia aj dvojspojky na povodny dvojhmotak, co je super. Ale ja som siel zas do jednohmotneho.
Tak mi poslal novy set ,verzia 2. Ja som mal este verziu 1 a tu uz ani nepredavaju.Takze asi uz viem aj preco.
Tato ma uplne inak riesene uchytenie oboch lamiel plus ma stredovy medziclen na pruznej spone.
Len dat dole tie horne sruby z prevodovky ,to je masaker a clovek spomina vsetkych svatych. Popri tom som uz dal aj upravene downpipes - seriove rury,ale vybrate Katy, vo vnutri priechodzia rura a vyplnene tlmiacou vatou kvoli tlmeniu vibracii a rezonancie.
Plus som konecne nahodil ten shortshifter. To je teraz jedna basen radit. Zapada to presne ako H prevodovka. paka nema volu ani milimeter. a Napr draha medzi 3 a 4 je max. 5cm.
Zabieham novy spojkovy set . A potom pridame vykonu. Ocakavam medzi 440-450 koni a 630-650Nm.
Pojdem to aj pomerat na valcovu brzdu potom.
Spojka ide zatial perfektne bezproblemovo. Uvidime este po zabehu
Drzte palce
Ale v prvom sete som mal jednu lamelu organiku a druhu keramiku a teraz som nechal obe Organiky odpruzene, nech to ma lepsiu tepelnu odolnost a hladsi nabeh.
Ta predchadzajuca mala udrzat 1300Nm a tato novsia verzia V2 sa dala navolit s roznymi pritlacakmi a lamelami, tak som nechal seriovy pritlacak LUK kvoli OEM feelingu spojkoveho pedalu a s tymi organikami to ma drzat 1000Nm.
Teda za mna pohoda. Lebo viac ako 750Nm v aute neplanujem jazdit.