BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » pon 22 úno 21:42

Cože to máš za motor? Už jsem to zapomněl, sorry.

Snowman & vroom: spotřeba V8 v M3 13-16l/100. Nic asi neočekávatelného. Dnešní turbené 8čky budou bráť o trochu méně, ale vzhledem k tomu že ten motor má třeba 15let tak to taková propast není.
Imo když si člověk dokáže udělat hodně sám a je to pro něj i oddych, tak pak ta V8 může být zábava. Jinak ale jednodušší a na daily drive bude lepší (a asi i rychlejší) 335i Jen zase samosvor dávali jen do M. Takže do 335 dokoupit x_x


Mam N54. Musim zatial skromne prehlasit, ze sa operacia podarila,sice mne ako skoro amaterovi to trvalo v garazi 16hodin dokopy - cely vikend a priatelka uz nervy,ze sa jej nevenujem :)) ,nakolko som vsetko trikrat kontroloval a utahoval srouby na predpisane momenty, nech nieco nedokaslem. Uplne to auto ozilo. Aj mi pride krajsi zvuk motora :D
Taktiez som uz skusal dnes aj start so zapnutym webastom a misfire a nekludny studeny chod na 5 valcov je prec :ymapplause: :ymparty: tesim sa, ze to vyslo.

Kontroloval som rovno aj rozvody pri 215 t km,ktore mam nabehane. Ani stotina milimetra vole.Retaz krasna neokusana. Tie rozvody daju dalsich 200t km v pohode pri castejsej vymene oleja.

Ako hovoris, to suhlasim,ze ked si vies urobit na aute vela toho sam, tak to nie je zas taky ranec za servis.To aj potom mozes ist do "narocnejsich aut na udrzbu" a zruinuje ta to len za diely ,nie dvakrat aj za servis =))
Duke_Luke
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 169
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » úte 23 úno 07:52

M.Z. píše:No nevím, ale motor M3 E92, u kterého doporučuje po 70tkm udělat šály, bych neoznačil jako spolehlivý. Nikdy jsem v tom autě nejel, asi to bude fajn, ale mě se zdála vždycky moc veliká a je podle mě více nákladová, než následující generace.


Hale ale v kontextu doby to není žádný peklíčko. Když jsem poslouchal, kolik kámošo otec sypal mezi 100kkm a 200kkm do F10 535d, tak ty šály jsou oproti tomu vtip.
A navíc je to "plánovanej" servisní zásah, se kterým se dá počítat a prostě ho udělat. Něco jako rozvody. Oproti tomu "rozumná volba" naftová N57 se umí vysrat z takových 4-5 příčin naprosto kdykoliv a neočekávaně.
Doba věčných motorů asi holt už skončila :(
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 4224
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 23 úno 08:23

Vrooom píše: Se Z mam za necelych 6 let (kupoval jsem v cervenci) 40k najeto ...


Nápodobně - květen 2013 a 35tis km, fčíl je tachu 75tis :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14821
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 23 úno 16:50

duke_luke: tak přesně tím jsem si taky prošel. Vyměnil těsnění ventilvíka, chladiče oleje, domečku oleje. A jeden resp. 2x nové vstříky. Měl jsem tam mix 09 a 03. Jeden byl KO. Druhý si nechám jako záložní kdyby náhodou.
BTW vyměnil bych i přirubu hlavní hadice chlazení co jde do bloku motoru. Ta je plastová a dokáže rupnout bez varování. Stejně tak odvzdušňovací hadice.
Odvzdušňovačka mi začala téct v létě na Transfagarasan. Příruba do bloku praskla, když jsem jel pro snídani v neděli 3km do kaufu. Stát se to na dálnici když je motor rozpálenej, tak by to byla konečná. Všechno se dá vyměnit za hliník, takže doporučuji vyměnit.
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 535
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 23 úno 18:30

Dal bych na seznam (preventivních) výměn i wasserpumpe: nevím teda jakou má N54 vodní pumpu, ale jestli je to stejná jak u N52, tak ta dokáže umřít bez varování a to tak že náhle a definitivně. Mně (bramborovi2) takle umřela (13let @ 90tis km) při popojíždění okolo komína den po návratu z lyží ve Francii (1500km nonstop). Uffff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14821
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 23 úno 18:39

N52 má taky elektrickou ne? To bude stejná, imo. Mě se teda pumpa hlásila na výměnu skrz diagnostiku. Najezdil jsem s ní ještě asi pul rok a pak vyměnil.
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 535
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 23 úno 18:48

Jo, elektrickou. Nemám diag, taxem žádné signály předem dostat ani nemohl.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14821
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » stř 24 úno 08:20

Predseda: Ja som mal vsetky index 9 a rovno som ich vsetky vymenil za najnovsi index 12.
Tu plastovu prirubu uz mam vymenenu za hlinik :ymhug: . Jedine odvzdusnovacka je este povodna :( Tak to asi dam vymenit cim skor tiez,nech je klud.

Pavproch: Vodna pumpa bola vymenena pred 20t km :ymblushing: . Takze ma moze zaskocit uz len vysokotlake palivove cerpadlo. A to dufam,ze aspon 60t km este da. ^:)^
Duke_Luke
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 169
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » stř 24 úno 13:15

Duke: tu odvzdušnovací vyměníš za pár korun. Zajdeš do železářství, koupíš správný pruměr, dáš dvě stahovačky a nazdar.
Co se HPFP týče, tak tu na autě měnilo ještě samo BMW asi ve 40kkm. holt kvalita no.

Jinak dnes jsem byl na prohlídce v Renocaru. Všechno v cajku, krom toho že to chce vyměnit těsnění ol.vany. Což mi došlo i bez nich, takže už ho mám dávno doma ve sklepě. Plus nové hliníkové šrouby.

//btw předpokládám že olejová vana je taky hliníková, ne? Když celý blok motoru je slitina hliníku/hořčíku?
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 535
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » stř 24 úno 13:48

takze ono staci vymenit len ten stred tej odvzdusnovacej? super info :D dakujem ;;) Tak to takto zriesim. Ja uz som chcel objednavat novu origo 8-|

Tesnenie olejovej vane som menil pred 40t km. Pri 180t km. Tiekla vzadu cez jeden sroub ako sa uz spaja prevodovka k vani.
Vyriesene a vsetko pekne suche odvtedy ;)
V servise ma skusali natiahnut, ze je to zadne gufero kluky pod spojkou. a ze ked aj rovno predne gufero menit. Som sa ich pytal,ci su tak v poriadku akoze. Tam vobec nebol a ani nie je doteraz ziaden problem. [-x

Vana neviem z coho je,ale vsade pisu, ze hlinik, takze to tak bude. Najhorsie je dat dole prednu napravnicu,teda ju spustit.
Pre toto som nemal dvihak ani potrebne veci, tak som to dal robit do servisu.
Duke_Luke
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 169
Registrován: pon 19 srp 11:15

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků