Stránka 1385 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 09:16
od pavproch
Já jsem měl a mám ve všech svých bmw (brambor1=e91face, brambor2=e90preface, m4Zlik=e89) CDV "off" (vyndaný, ne upravený) - a jsem s tím spokojený. Fest spokojený.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 09:17
od Předseda
slyším prvně.. cože přesně to děla? Resp. jak se to chová když to tam není?

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 09:19
od pavproch
CDV (Clutch Delay Valve) zpomaluje přepouštění spojkové kapaliny při šlapání na pedál spojky, bez něj se spojka/auto chová předvídavěji (spojka neklouzne, když nemá).

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:04
od Předseda
Kavis píše:Me se osvedcily brembo xtra (vrtane), ale musi k nim byt znova xtra desky.
OK, tak to budou brembo kotouče + destičky. Ale řekněte mi - opravdu ty Extra jsou o tolik lepší než ty obyč? Přeci jen je rozdíl v ceně asi 2,5 násobný.. tak bych rád věděl, zda to třeba bude brzdit líp než standardní BMW bzdy z výroby :) Chtěl jsem říct stejně dobře, ale origo brzdy stačí párkrát zabrzdit z 200 a už to není ono..

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:14
od Kavis
https://www.bremboparts.com/africa/en/p ... ion-safety
Tady je docela hezky graf s brzdnym ucinkem v zavislosti na teplote. Z osobni zkusenosti to muzu potvrdit. Po zahrati zacnou brzdit vyrazne lepe nez oe. Za studena srovnatelne.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:21
od pavproch
Já kotouče brembo dal kdysik na brambora1 (když sem vepředu zkoušel brzdy z 335i, tj 348*30mm) a nepoznal jsem rozdíl, žeby brzdily líp těplé než studené. Zato se hned od nototy zkroutily nebo nebo čico udělaly, prostě (mírně) kopaly (do brzdovového pedálu) při brždění (studené i těplé) a nedalo se toho zbavit (zajetím a pod). Takže šly z auta zase rychle dolů.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:24
od pavproch
EDIT: Byl tam ještě jeden důvod, proč šly dolů z auta - 348/30 mm+ ocelové brzdiče z 335i přidaly strašně moc neodpružené váhy na přední nápravu a brambor1 se stal neochotně zatáčejícícm.

Proto tam následně šly brzdy S2NHA z ///M235i (340x30 + alu dvoupístky) které přidávají minumum váhy ale maximum brzdného výkonu. Mám je fčíl vepředu jak na bramborovi2, tak na m4Zlikovi

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:25
od Kavis
Brembo jeste nedavno meli docela problem u klasickych kotoucu ve vetsich prumerech, ze se jim kroutily, vetsinou je stacilo stahnout a pak uz drzely (coz nic nemeni ma tom, ze u takhle drahych brzd je to oser) . Ale u tech xtra jsem nikdy problem nezazil a to je doporucuju vsem, kdo chteji neco lepsiho.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 11:34
od Předseda
pavproch: brzdy z 235 byly fajn, ale zase tak často s tím nejezdím.
kavis: dík za odkaz

Re: BMW Divize

Napsal: úte 03 lis 12:49
od Předseda
Koukal jsem na ten koeficient tření.. je vidět, že nůžky se oproti standardnímu disku rozevírají až od nějakého 10tého bržení. Extra mají vyšší koeficient třeni hned od začátku bržení, takže řekl bych "ostřejší" nástup.
Co jsem na jejich stránkách vygooglil, tak se Xtra destičky dají kombinovat s obyč brembo diskem.. To by možná byl fajn kompromis. Přeci jen ty díry v kotouči mi příjdou takové.. dávaj si to hodně kšiltovkáři co mají pocit, že pak auto je formule :-$ Ale to je osobní pocit.

BTW tady jsem našel https://www.youtube.com/watch?v=DZ8O2tJOGLE slušný srovnání brzdových destiček. Od nejlevnějších až po OE. Levné shity je vidět, že pak se pedál doslova propadne. Kdežto OE jsou stabilní po celou dobu.