BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 03 lis 09:16

Já jsem měl a mám ve všech svých bmw (brambor1=e91face, brambor2=e90preface, m4Zlik=e89) CDV "off" (vyndaný, ne upravený) - a jsem s tím spokojený. Fest spokojený.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14928
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 03 lis 09:17

slyším prvně.. cože přesně to děla? Resp. jak se to chová když to tam není?
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 581
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 03 lis 09:19

CDV (Clutch Delay Valve) zpomaluje přepouštění spojkové kapaliny při šlapání na pedál spojky, bez něj se spojka/auto chová předvídavěji (spojka neklouzne, když nemá).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14928
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 03 lis 11:04

Kavis píše:Me se osvedcily brembo xtra (vrtane), ale musi k nim byt znova xtra desky.

OK, tak to budou brembo kotouče + destičky. Ale řekněte mi - opravdu ty Extra jsou o tolik lepší než ty obyč? Přeci jen je rozdíl v ceně asi 2,5 násobný.. tak bych rád věděl, zda to třeba bude brzdit líp než standardní BMW bzdy z výroby :) Chtěl jsem říct stejně dobře, ale origo brzdy stačí párkrát zabrzdit z 200 a už to není ono..
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 581
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Kavis » úte 03 lis 11:14

https://www.bremboparts.com/africa/en/p ... ion-safety
Tady je docela hezky graf s brzdnym ucinkem v zavislosti na teplote. Z osobni zkusenosti to muzu potvrdit. Po zahrati zacnou brzdit vyrazne lepe nez oe. Za studena srovnatelne.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
 
Příspěvky: 537
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 03 lis 11:21

Já kotouče brembo dal kdysik na brambora1 (když sem vepředu zkoušel brzdy z 335i, tj 348*30mm) a nepoznal jsem rozdíl, žeby brzdily líp těplé než studené. Zato se hned od nototy zkroutily nebo nebo čico udělaly, prostě (mírně) kopaly (do brzdovového pedálu) při brždění (studené i těplé) a nedalo se toho zbavit (zajetím a pod). Takže šly z auta zase rychle dolů.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14928
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 03 lis 11:24

EDIT: Byl tam ještě jeden důvod, proč šly dolů z auta - 348/30 mm+ ocelové brzdiče z 335i přidaly strašně moc neodpružené váhy na přední nápravu a brambor1 se stal neochotně zatáčejícícm.

Proto tam následně šly brzdy S2NHA z ///M235i (340x30 + alu dvoupístky) které přidávají minumum váhy ale maximum brzdného výkonu. Mám je fčíl vepředu jak na bramborovi2, tak na m4Zlikovi
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14928
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Kavis » úte 03 lis 11:25

Brembo jeste nedavno meli docela problem u klasickych kotoucu ve vetsich prumerech, ze se jim kroutily, vetsinou je stacilo stahnout a pak uz drzely (coz nic nemeni ma tom, ze u takhle drahych brzd je to oser) . Ale u tech xtra jsem nikdy problem nezazil a to je doporucuju vsem, kdo chteji neco lepsiho.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
 
Příspěvky: 537
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 03 lis 11:34

pavproch: brzdy z 235 byly fajn, ale zase tak často s tím nejezdím.
kavis: dík za odkaz
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 581
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » úte 03 lis 12:49

Koukal jsem na ten koeficient tření.. je vidět, že nůžky se oproti standardnímu disku rozevírají až od nějakého 10tého bržení. Extra mají vyšší koeficient třeni hned od začátku bržení, takže řekl bych "ostřejší" nástup.
Co jsem na jejich stránkách vygooglil, tak se Xtra destičky dají kombinovat s obyč brembo diskem.. To by možná byl fajn kompromis. Přeci jen ty díry v kotouči mi příjdou takové.. dávaj si to hodně kšiltovkáři co mají pocit, že pak auto je formule :-$ Ale to je osobní pocit.

BTW tady jsem našel https://www.youtube.com/watch?v=DZ8O2tJOGLE slušný srovnání brzdových destiček. Od nejlevnějších až po OE. Levné shity je vidět, že pak se pedál doslova propadne. Kdežto OE jsou stabilní po celou dobu.
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 581
Registrován: stř 16 úno 11:20

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron