BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod HondaMan » pon 26 říj 17:33

Já mu jen závidím. V autě se šťourat nesmím (operák) a kola jsem prodal (měl jsem slabší chvilku, dal na Marketplace za nesmysl a ještě ten večer byla obě pryč).
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3147
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » pon 26 říj 19:32

pp: hele sorry, ale 115kkm je prd. To by mělo najet i 50i. Nebo jestli BMW tímhle vzkazuje, že s mým nájezdem, pokud bych měl k dispozici jenom jedno auto, si musím kupovat nový každý necelý dva roky? Tak jo, tak já jdu jinam.
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3962
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod .Z3 » úte 27 říj 09:32

Já měl 330xi E92 9 let a najel s ní cca 200 kkm. Pokud se týče motoru (N52 200kW) tak tam jsem měl super kus, nežral olej, za celou dobu jen běžný spotřebák (olej, filtry, svíčky), motor navenek suchý odshora až dolů. Jednoznačně nejlepší část auta. Ale celkem se sypal podvozek, hlavně přední náprava - několikrát čepy, pak celé řízení, tlumiče, dorazy a to jsem jezdil od začátku nonRFT...
2.2 M54 & TSI & TSI Evo
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
 
Příspěvky: 242
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 27 říj 16:27

Sem zapomjééél: fčera sem na I/35 na vjezdu od hor do HBečvy (u přehrady) poprvé potkal nový 4er s těma obr ledvinama (na převozkách - někdo si asi udělal radost) - v černé to skoro ani nebilo moc do wočí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14546
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » čtv 29 říj 13:28

Dřív nebo později budu muset udělat brzdy na bramboře. Chci se zeptat - je na ten senzor opotřebení spolehnutí?
A pak: rozměrově tam patří kotouče 312x24. Ale taky se tam dávaly kotouče pro "vysoké užitné zatížení" rozměru 330x24.
330i pak má kotouče 348x30. Čelisti budou asi stejné, ale nemám to potvrzené..

Ty 348x30 tam asi dávat nebudu.. Pak je nejmenší kolo 17". Na léto by to nevadilo, ale na zimu jsem koupil nový zimňáky 16" tak mi příjde škoda se jich zbavovat a kupovat nový pneu a 17" sadu zimňáku. Ani nevím, zda by byl citit rozdil v brzdném učinku. :-?

Takže přemýšlím zda tam dám to co tam má být, tzn. 312 nebo ten 330?

Cenově (bez slev)
- 348mm 8350 Kč ATE
- 330mm 5362 Kč ATE
- 312mm 4962 Kč ATE

Jakou máte zkušenost? Zatím se přikláním ke kombinaci ATE kotouč+desky. Ale klidně i Bosch nebo brembo.. ATE Power disc určitě ne. Ten se mi nelíbí.
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 465
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod HondaMan » čtv 29 říj 13:43

Seriové kotouče a pořádné desky?
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3147
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » čtv 29 říj 13:54

Klidně.. měl jsem za to že od stejného výrobce to bude fungovat. ATE myslím dodává do bmw jako prvovýroba
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 465
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod retron » čtv 29 říj 13:57

to ale neznamená, že to je totéž, OEM má daleko vyšší nároky na kvalitu a trvanlivost, nejvíc je to vidět na OEM autobateriích, ale u brzd a tlumičů to platí jakbysmet
retron
Letec
 
Příspěvky: 1232
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvekod bitmap » čtv 29 říj 13:57

Jaké jsou pořádné desky?
Dával jsem teď na na 335i M Performance brzdy sériové desky ATE a je to bída s nouzi, tak bych rád nějaký upgrade, ale vůbec se v nabídce neorientuji.
bitmap
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 172
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » čtv 29 říj 14:53

Já mám za ty roky s bramborem1 a -2 zkušenost, že pro daily (zanícené) použití jsou nejlepší OEM kotouče a OEM desky z autorizáku v krabičce s hologramem.

Po přezutí brambora2 na zimní klikatá jízda v zatáčkách zmizela, tak to (to klikaté projíždění oblouků) teda asi je (nechtěná) vlastnost PSS, kurafiks.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14546
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 5 návštevníků