BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod blah » stř 04 pro 12:21

Autokelly ma pro bezne smrtelniky vsechno hrozne napaleny, tam bych nic nekupoval. Takze diky tomu je ten rozdil mozny.
blah
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 182
Registrován: stř 25 črc 13:11

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » stř 04 pro 12:49

Mám doma jeden pár nadbytečných, nových, nepoužitých OEM (č. dílu. 33528036026) zadních tlumičů pro e90 m-paket RWD. Koupeno v autorizáku omylem navíc, vrátit nelze.

Inzeráth na další díly zde.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » stř 04 pro 13:37

bych bral ale mám standardní podvozek. Tak to vezmu u toho matějíčka klidně
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 395
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » stř 04 pro 14:03

Předseda píše:ten výměník olej voda má i N53?

Ano ma. vidis to pekne vpredu, ze do tej casti bloku, kde je veko na olej filter, tak z boku tam ide aj hadica chladiacej kvapaliny.
Ale je to len take proforma a ma prispievat k eko nizsej spotrebe, kedze BMW vyuziva vyssiu teplotu chladiacej kvapaliny, preto ani nedava budik teploty chladiacej ked, ale len oleja, lebo chladiacu dynamicky meni v zavislosti od 98* az do 111*. Nema to ako napr VW group ,ze mas chladiacu na 90*.
Duke_Luke
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » stř 04 pro 14:08

Myslíš ten stříbrný ingot u olejového filtru? Aha.. to jsem myslel že je pasivní olejový chladič. Dobrý vědět. Ad voda - sledoval jsem to cestou po D1 (resp. přítelkyně četla live data) a teplota byla cca 100-105C
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 395
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » stř 04 pro 14:58

ano, je tam aj pasivny chladic vpredu, ale vymennik je ta cast bloku, kde je napojeny ten chladic a spojeny s olej filtrom a zboku ide hadica chladiacej kvalapiny. Je to len mala cast k bloku motora a je cela odmontovatelna .
Duke_Luke
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » stř 04 pro 16:14

hmm dobry vědět. Díky (y)
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 395
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod anonym.cz » čtv 05 pro 09:17

Do me N52B30 lil predchozi majitel Castrol Edge 10W60 (pise se na nem neco o BMW rady M a Bugatti a Ferrari) a tvrdil, ze mu mezi vymenama nezmizelo ani pul litru.
Ja davam 5W40 a zatim to taky vypada prumerne na 1 litr za 5000 km. Tak nevim, jestli kecal, nebo to fakt funguje lip. Na druhou stranu cenove vyjde dolit tam litr-dva za rok cca stejne.
anonym.cz
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05 pro 09:10

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » čtv 05 pro 09:56

S 10w-60 v N52 bych měl strach ze zmrzlých zimních startů. Subjektivní strach.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod M.Z. » čtv 05 pro 09:59

Na zimu to nebude nejvhodnější, pokud nevyjíždí z teplé garáže.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3777
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků