Stránka 1320 z 1411

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 26 lis 11:31
od pavproch
Jo, není tam něco úplně 100% v pořádku - když to cítím, že to blbne, taxe vtu chvíli volnoběh drží někde na 800-900 toček, zatímco, když to neblbne, tak je 600. Aspoň mám čím se bavit, hledat, zkoumat, vyměňovat. Věřím, že časem na to přijdu.... akorát nevím kdy a kolik to bude stát. Ale co už.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 03 pro 17:02
od pavproch
Tak brambor2, teda jeho N52B30 zežral přesně 1 litr CFS na přesně 5000km. Je vidět, že podzim = pomaleji, ne furt v redline a venku není hic = žere toho míň (v létě i litr = 3kkm). Asi fuckt budu muset udělat při dalším servisu i ten separátor.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 03 pro 19:30
od Spectral
N52 žere olej jak prokopnutá, obávám se, že výměna separátoru ti (na rozdíl od starších motorů Mxx) prakticky vůbec nepomůže (been there, done that...).

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 08:53
od Duke_Luke
pavproch: otazka, aku viskozitu tam lejes ? Pomohla by vyssia vysko ako 5W40 s papanim oleja. Resp. tam nahodit externy olejovy chladic ,aby v lete znizilo teplotu oleja a nepapalo by to tak. Ja jazdim na 0W40 s velkym olejovym chladicom a nezerie mi to olej vobec a to na N54B30 :ymhug: . Mal som nejake vonkajsie uniky cez tesnenie olej termostatu a potom cez olejovu vanu, ale ako som to fixol, tak je po ubytku :ymparty:

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 10:21
od pavproch
@spectral: jo, vím, že M52 jsou na to náchylnější, ale přesto to (víceméně preventivně) při dalším servisu vyměním

@duke: liju tam Millers CFS 5w-40

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 10:41
od blah
To jsem rad ze nejsem sam, taky mi to zere hodne. Radsi to ale nepocitam :D
Duke_Luke: N52 ma vymenik olej/voda, takze si nemyslim ze by to nejak moc pomohlo. N54 neni jenom oturbena N52, je to o dost jiny motor.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 10:44
od Duke_Luke
pavrproch: tak jedine uz lepsie externe chladenie, ak ti to neunika inam.

blah: to ja viem. Aj N54 ma vymennik olej/voda plus externy chladic . Prve verzie N54 mali len vymennik bez ext chladica. Ale zralo mi to olej aj s original OEM setupom v lete. Po upgrade visko z 5w30 na 0W40 a pridanim vacsieho ext chladica je to topka teraz bez ubytku oleja.

Ale zas ked to zerie len nejakych kazdych 3-5 tisic km, to nie je take zle a aspon clovek ozivy okruh naliatim noveho oleja :D

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 10:49
od Předseda
ten výměník olej voda má i N53?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 10:49
od pavproch
Externí chladič na to "bastlit" nebudu, nemám ho ani na m4Zlikovi (kterého "honím" víc), taky má N52 a wolej žere míň (sezona = 5 až 7 tis km = cca půllitr, taky CFS 5w-40)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 04 pro 11:39
od Předseda
Budu muset udělat zadní tlumiče.. autokelly chce za jeden Sachs 4317. A tady automatějíčekto vychází na 1250 :-o Dle recenzí to nevypadá na šmelo obchod. Bral jste tam někdy někdo? Rozdíl v ceně je fakt brutální