Stránka 1319 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: stř 20 lis 19:37
od abgx1
lebo ich tam ospevovat ani nemozu, staci aby tam bol naznak ze auto je sportove/ide rychle atd. a hned by tu reklamu zakazali kvoli tomu ze navadza k rychlej a nebezpecnej jazde

Re: BMW Divize

Napsal: stř 20 lis 20:02
od jerry
PP:
Ad1) Tak to bych ty žárovky taky vyměnil obě ;)
Ad2) Při tom bordelu na našich silnicích je to normální. Vždy poznám ten rozdíl, když se vrátím z Bavor ;)
Ad3) Vzhledem k tomu, jak řídí většina řidičů, tak proč je tím dráždit. Zaklovají si do bezdotykovky a jsou šťastní, fabrika ví, kam cílit :D

Re: BMW Divize

Napsal: pát 22 lis 16:03
od pavproch
Dneska ve mně hrklo jak ve starých hodinách - sem byl cca 300 km od domova (kde sou druhé klíče od auta) a jaxem šel k bramborovi2, taxem z kapsy vytahoval šnuptýchl a přitom mi vypadl klíč od auta a padnul na betonovou podlahu. Sem ho sebral, přišel k autu a CA nic, odemknout klíčem auto taky nešlo - zřejmě jak ten klíč padnul na zem, taxe v něm hnula baterka a byl bez signálu. A já 300 km od baráku a druhého klíče. Taxem se snažil do toho klíče dostat dovnitř abych nějak zahýbal s tou baterkou .... a aniž bych stihnul ho otevřít najednou začal fungovat. Uffff. Ode dneška jezdím už vždy s oběma klíči.... (čti - starý panikář ve mně: co když to nebyla pohnutá baterka, ale nějaká jiná zrada v tom "prvním" klíči....) *-:)

Re: BMW Divize

Napsal: pát 22 lis 18:56
od Vrooom
Sakra nejaka sezona angel eyes zarovicek, taky mi chcipla mrcha, to zas bude operace ji vymenit ...

Re: BMW Divize

Napsal: pon 25 lis 10:23
od Dix

Re: BMW Divize

Napsal: pon 25 lis 13:10
od driver
Pavproch: Netřeba vozit druhý klíč, akorát bys ho měl pak navíc taky stínit proti dálkovému zneužití v době kdy jsi mimo vozidlo.
Při poškození napájení máš náhradní planžetu v klíči na manuální otevření zámku dveří.
Start keyless má čtečku, obvykle tam, kde byla kdysi spínačka, kde klíč přiložíš pro načtení IMMO a startuješ

Re: BMW Divize

Napsal: úte 26 lis 00:21
od Duke_Luke
pavproch píše:Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:
pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.

Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).

Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....

Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.

Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.

Nenapadá někoho něco, po čem jít?

Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?


Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.
hadze ti to nejake chyby ? dal si vycitat diagnostiku ? Ak mas nejaku diag, co vie mazat chyby, tak skus pojazdit s odpojenou vahou vzduchu. Ci to bude robit.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 26 lis 08:07
od pavproch
Diag mám ve starém PC s XP, už asi 6 let (ve skříni) - sem ji pořídil na bmwklubu a při prvním zapnutí sem zjistil, že je to uživatelsky nevstřícné a absolutně nepřehledné, taxem to zase zavřel a od té doby už nikdy nespustil. A nehodlám na tom nic měnit.

Tožtak,no.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 26 lis 08:39
od mmira
PP: moc to chovani motoru resis. kazda jedna atmosfera ma v prubehu vykonove krivky propady a zbavit se jich nejde.

co se chovani plynu tyce, je to projev adaptace elektroniky. jedes ostre, reaguje ostre, jedes klobouka, zacne mit zpozdene reakce. resenim je nejezdit pomalu ;).

tohle je tvuj motor mereny za ne zrovna idealnich podminek a ty diry jsou tam pekne videt. podobne byly na grafu z M3.
brzda.jpg

Re: BMW Divize

Napsal: úte 26 lis 10:38
od Duke_Luke
pavproch : to ,co popisujes ,som mal aj ja ,ale na inom aute. A ak teraz pises,ze to citit a predtym nie, tak urcite to bude nejaky problem.
Ja som mal problem v sani a s MAF ,ked mi toto robilo. a potvrdzujem,ze je to divny pocit, ked pustis plyn a on este trosku ide a pod. Skus aj sa rozbiehat a pri preradeni sleduj otackomer, ci v neutrale ti motor sam trocha prida a dvihne otacky hore, akoby sam zrychloval este.
Skus urobit aj zakladne nastavenie plynoveho pedalu - na nete mas toho kopu, ako to urobit - napr. drzat plny plyn, dat do zapalovacej polohy, pockat 30 sekund a vypnut zapalovanie. CI nepomoze len adaptacia .

mmira: ten graf zial nehovori o tom prejave pri uberani plynu a pridavani. toto je graf kontinualneho vykonu a tie vykyvy ma kazdy motor, no pod plynom to necitis. Krivka v grafe nesuvisi s divnym chovanim motora.