BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod abgx1 » stř 20 lis 19:37

lebo ich tam ospevovat ani nemozu, staci aby tam bol naznak ze auto je sportove/ide rychle atd. a hned by tu reklamu zakazali kvoli tomu ze navadza k rychlej a nebezpecnej jazde
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 610
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: BMW Divize

Příspěvekod jerry » stř 20 lis 20:02

PP:
Ad1) Tak to bych ty žárovky taky vyměnil obě ;)
Ad2) Při tom bordelu na našich silnicích je to normální. Vždy poznám ten rozdíl, když se vrátím z Bavor ;)
Ad3) Vzhledem k tomu, jak řídí většina řidičů, tak proč je tím dráždit. Zaklovají si do bezdotykovky a jsou šťastní, fabrika ví, kam cílit :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1802
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pát 22 lis 16:03

Dneska ve mně hrklo jak ve starých hodinách - sem byl cca 300 km od domova (kde sou druhé klíče od auta) a jaxem šel k bramborovi2, taxem z kapsy vytahoval šnuptýchl a přitom mi vypadl klíč od auta a padnul na betonovou podlahu. Sem ho sebral, přišel k autu a CA nic, odemknout klíčem auto taky nešlo - zřejmě jak ten klíč padnul na zem, taxe v něm hnula baterka a byl bez signálu. A já 300 km od baráku a druhého klíče. Taxem se snažil do toho klíče dostat dovnitř abych nějak zahýbal s tou baterkou .... a aniž bych stihnul ho otevřít najednou začal fungovat. Uffff. Ode dneška jezdím už vždy s oběma klíči.... (čti - starý panikář ve mně: co když to nebyla pohnutá baterka, ale nějaká jiná zrada v tom "prvním" klíči....) *-:)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12917
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » pát 22 lis 18:56

Sakra nejaka sezona angel eyes zarovicek, taky mi chcipla mrcha, to zas bude operace ji vymenit ...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1870
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod Dix » pon 25 lis 10:23

Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 992
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: BMW Divize

Příspěvekod driver » pon 25 lis 13:10

Pavproch: Netřeba vozit druhý klíč, akorát bys ho měl pak navíc taky stínit proti dálkovému zneužití v době kdy jsi mimo vozidlo.
Při poškození napájení máš náhradní planžetu v klíči na manuální otevření zámku dveří.
Start keyless má čtečku, obvykle tam, kde byla kdysi spínačka, kde klíč přiložíš pro načtení IMMO a startuješ
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » úte 26 lis 00:21

pavproch píše:Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:

pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.

Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).

Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....

Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.

Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.

Nenapadá někoho něco, po čem jít?

Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?


Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.


hadze ti to nejake chyby ? dal si vycitat diagnostiku ? Ak mas nejaku diag, co vie mazat chyby, tak skus pojazdit s odpojenou vahou vzduchu. Ci to bude robit.
Duke_Luke
Autoškolák
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » úte 26 lis 08:07

Diag mám ve starém PC s XP, už asi 6 let (ve skříni) - sem ji pořídil na bmwklubu a při prvním zapnutí sem zjistil, že je to uživatelsky nevstřícné a absolutně nepřehledné, taxem to zase zavřel a od té doby už nikdy nespustil. A nehodlám na tom nic měnit.

Tožtak,no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12917
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod mmira » úte 26 lis 08:39

PP: moc to chovani motoru resis. kazda jedna atmosfera ma v prubehu vykonove krivky propady a zbavit se jich nejde.

co se chovani plynu tyce, je to projev adaptace elektroniky. jedes ostre, reaguje ostre, jedes klobouka, zacne mit zpozdene reakce. resenim je nejezdit pomalu ;).

tohle je tvuj motor mereny za ne zrovna idealnich podminek a ty diry jsou tam pekne videt. podobne byly na grafu z M3.
brzda.jpg
Autoforum.cz
beetle S
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4750
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvekod Duke_Luke » úte 26 lis 10:38

pavproch : to ,co popisujes ,som mal aj ja ,ale na inom aute. A ak teraz pises,ze to citit a predtym nie, tak urcite to bude nejaky problem.
Ja som mal problem v sani a s MAF ,ked mi toto robilo. a potvrdzujem,ze je to divny pocit, ked pustis plyn a on este trosku ide a pod. Skus aj sa rozbiehat a pri preradeni sleduj otackomer, ci v neutrale ti motor sam trocha prida a dvihne otacky hore, akoby sam zrychloval este.
Skus urobit aj zakladne nastavenie plynoveho pedalu - na nete mas toho kopu, ako to urobit - napr. drzat plny plyn, dat do zapalovacej polohy, pockat 30 sekund a vypnut zapalovanie. CI nepomoze len adaptacia .

mmira: ten graf zial nehovori o tom prejave pri uberani plynu a pridavani. toto je graf kontinualneho vykonu a tie vykyvy ma kazdy motor, no pod plynom to necitis. Krivka v grafe nesuvisi s divnym chovanim motora.
Duke_Luke
Autoškolák
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon 19 srp 11:15

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MSN [Bot] a 5 návštevníků