Stránka 1318 z 1376

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 19 lis 11:58
od Snowman000
Bond007 píše:jeste se musim pochlubit aspon tady...za dobu meho urazu a rekonvalescence manzelka odnosila nase 3. dite, ktere se narodilo 3.10., takze jsem cely jeji tehotenstvi prolezel ve spitalu. Nakonec mame nadherneho zdraveho syna a aspon mam cas se mu venovat :)


Gratulacka!!! Nech ste vsetci zdravi :ymhug:

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 19 lis 12:01
od Předseda
Gratulace (y)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 19 lis 12:10
od pavproch
Taky přeju zdárný vývoj potomstva. :-bd

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 19 lis 13:03
od jerry
Ať se synkovi dobře daří :) Já když nemohl chodit, tak mi dcerka vozila pro potěchu malou vnučku. Teď už běháme oba. A já navíc proháním auta ;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 19 lis 15:33
od pavproch
Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:

pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.

Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).

Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....

Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.

Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.

Nenapadá někoho něco, po čem jít?

Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?


Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 20 lis 18:26
od pavproch
Umřitá žáŕoffka (byla celá černá) v pravém předním Angel Eye vyměněná + preventivně i ta druhá, v druhým woku. Akoráth sa přitem musí rozebrat málem půlka auta, no. A jedna nová stojí 11set (v autorizáku). Wočka sfítí a palubka nesfítí. :D

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 20 lis 19:00
od jerry
Na jednu stranu gratulace, na druhou stranu varování, že tě ty preventivní výměny zničí. Přece žárovky nejsou tlumiče nebo brzdové kotouče, ty se dělají v páru.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 20 lis 19:03
od pavproch
Ta neumřitá (dali mně obě - scíplou i nescíplou) je načernalá taky.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 20 lis 19:10
od pavproch
Btw, brambor2 je opravdu, ale opravdu jak jetel (od klik dolů je celoplošně šedo-béžový a ne černý), zítra ho (z donucení) proženu myčkou (bo sem si neska o něj neskutečně zbabral kalhoty) :ymhug:

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 20 lis 19:15
od pavproch
Btw, dyž sem neska seděl v autorizáku a čekal, až vyměnijou žároffky, taxem tam čuměl na propagační videja (smyčka v trvání asi hodina, od 1er přes 3er, 2er, 5er , 4er a 7er + ditto všechna X-ka. A za celou hodinu tam o jízdních vlastnostech nebylo (skoro) nic (kromě pár sekukund xDrive a zimní silnice), zato převážnou část doby trvání tam opěvovali Connected drive aj. chujoviny. Bože, kam až sem to klesla..... škoda, no....