Stránka 1315 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: stř 13 lis 08:59
od Snowman000
janjan píše:Podle mě v reálném provozu no běžné silnici (nemyslím nějaké serpentiny v horách) nemá smysl snažit se závodit s něčím, co má evidentně výkon o třídu jinde. Rychlost v přímce je prostě v běžném provozu rozhodující faktor a co nedáš v přímce, to prostě nedáš... :ymhug:

Nebavím se o nějaký vysoký krabici, ale zrovna 550D je vcelku schopný povoz, který má mimochodem 280 kW, respektive 294 v posledním provedení, to už fakt není málo.
A hlavne on tam ma ten vykon furt...ty kedze tam nemas foukatko tak sa k nemu musis namahavo dopracovat furt...
Keby si miesto Mmirovej 330i kupil moju M135i tak si s nim pozavodis lepsie :ymhug:

Re: BMW Divize

Napsal: stř 13 lis 09:23
od pavproch
Mně to vlastně neva, že mi ujel.... :D

(čti: hlavně že NEmám foukátko :ymhug: )

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 14 lis 13:28
od blah
To uz by ted menil 3. turbo a 2. pumpu =))

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 14 lis 14:00
od M.Z.
Spíš by to normálně fungovalo.

Re: BMW Divize

Napsal: pát 15 lis 09:19
od Duke_Luke
presne tak, normalne by to fungovalo. Ak to clovek kupi z rozumnej druhej ruky, tak to vobec nie je so servisom take strasne, ako ludia pisu. Ak sa o to staras, vsetko slape ako hodinky. A to mam biturbo motor, o ktorom je tiez zla mienka N54 ,ale ja si to neviem vynachvalit a pouzivam to ako daily car.
Ja som bol tiez niekedy zastanca atmosfer, ale ako som privonal k biturbu,ine uz nechcem. Ideal by bol V12 biturbo =))
Mal som aj 4 valec turbo benzin, a tam to az tak kultivovane nebolo. R6 je uplne niekde inde. :ymparty:

Re: BMW Divize

Napsal: pát 15 lis 10:17
od pavproch
Já tady ale nikde/nikdy ale nepsal o (ne)spolehlivosti foukaných R6.... prostě bych si jen velmi těžce zvykal na jejich jízdní projev - jezdil sem už jak ///M3, tak i ///M2 a prostě ne, rychlé je to - na mně - až moc, ale ty emoce z redline tam prostě nejsou, jsou tam jiné a jinde (málem už od volnoběhu) a to já právě nechci.

Re: BMW Divize

Napsal: pát 15 lis 14:00
od Duke_Luke
@pavproch - ak myslis moj koment, tak to som skor reagoval na uzivatela "blah" . Chapem ,co myslis, to potom by ti skor vyhovovala M3 E9X s V8 N/A ,alebo V10 M5, ale tie by som servisovat nechcel :)) . Ako tie oturbene auta maju uz oem od BMW charakteristiku plynoveho pedalu nastavenu naschval exponencialne - poziadavka na tlak turba je uz dost skoro - aby si mal ten pocit kopanca a rychlosti. Da sa to upravit na linearnu chipom a tam mas ten pocit potom troska lepsi, resp. existuju preto tzv. Pedal tuner Kits, kde to prepojis ako medzikus pod plynovy pedal a vies si menit charakteristiky odozvy prepinacom,alebo bluetooth\wifi appkou.
Som zvedavy,ci nova M3 nahodou nepride s 48V technikou a pomocnym elektrickym turbom, to by jazdilo o dost responzivnejsie.

Re: BMW Divize

Napsal: pon 18 lis 09:51
od mattonecz

Re: BMW Divize

Napsal: pon 18 lis 10:07
od pavproch
Chjo no. Když se věci používají, taxe občas zadaří....

Jedu si takle a najednou "bum" rána jak z děla do čelního skla, šutr od nákladáku před mnou, v čelním skle důlek jaxfiň (cca 2cm v průměru) ale bez paprskových prasklin do okolí, přesně mezi černýma tečkama (neprůhlednýma) na okraji skla tj. mimo oblast kudma se dívám, čili přes STK bych projít moh. Možná. Pokud to neporoste, tak sklo měnit nebudu (i přesto, že mám výměnu skla v pojistce) a uvidím jak STK v dubenci .... Ale dálniční nálepku 2020 nalepím tak, aby šla snadno sundat, preventivně (tj. pomocí deaktivace lepidla na texaskách/tričku).

Re: BMW Divize

Napsal: pon 18 lis 10:18
od Zajda
pavproch píše: (tj. pomocí deaktivace lepidla na texaskách/tričku).
Nebo nalepit na ochrannou fólii displeje na mobil a obstřihnout, drží to pak jen elektrostaticky :-)