Stránka 1314 z 1478

Re: BMW Divize

Napsal: úte 05 lis 16:04
od pavproch
Tak. Sem (teda já ne, brambor2) bez rozsvícené palubky. Sem zvjedaff, jak dlouho mi/mu to vydrží. Příští týden budu mít cestovní, tak doufám, že dojedu tam, onam i z5. :ymhug:

Re: BMW Divize

Napsal: čtv 07 lis 21:53
od Vrooom
Senzacni :x
https://www.bmwblog.com/2019/09/13/how- ... to-manual/
Fast forward to eleven years later and I’d saved up enough cash to buy the cheapest M3 CSL in the country – a 114,000 mile car that was in surprisingly good condition. At the time, prices were still pretty reasonable and so I took literally all of my money out of the bank and spent it on my dream car.

Re: BMW Divize

Napsal: sob 09 lis 10:09
od Stepan
https://www.cartecgroup.com/bmw-330i-limousine/p-40183/

jsem si tam hodil filtr řadový šestiválec, viděl 330i a říkal si ty vole, fakt?
A hovno hovno zlatá rybko.

Re: BMW Divize

Napsal: pon 11 lis 13:22
od vonkreuz
@ PP - když jsi prodával Brambora1, nechal jsi na zadku označení motorizace? :-D

Re: BMW Divize

Napsal: pon 11 lis 16:30
od pavproch
Nemoh sem ho tam nechat, protože tam žádné od novoty nebylo... :D

Re: BMW Divize

Napsal: pon 11 lis 18:02
od siol.a
Tak aspon poradove cislo motoru?

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 lis 16:41
od pavproch
Brambor2 asi dobrý, ani po tisíci km průletu skrz CZ se nic nerozsfítilo a jede jak má. Ufffff. Kuju. ^:)^

Btw, ///M550d mně v pružném zrychlení 60 až nekonečno pěkně odskočil, je halt vidět, že je tam 230kW a hlavně moře Nm, no.... a to sem se opravdu snažil furt v redline.... až to bramborovi2 v jedné zatáčce lehce cuklo zadkem (a mně u zadku, bych uštíp dvoustovku hřebík), taxem se přestal snažit ho dojet, no.... :ymblushing:

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 lis 17:42
od M.Z.
Ty by sis to klidně rozdal i s Veyronem a divil se, že ti odskočil.

Re: BMW Divize

Napsal: úte 12 lis 18:44
od pavproch
Eeee, jak vidím/potkám jinou "váhovou kategorii" taxe dokážu ovládnout, ale ... "dýzl, ten přece uviset musím".....

Re: BMW Divize

Napsal: stř 13 lis 08:26
od janjan
Podle mě v reálném provozu no běžné silnici (nemyslím nějaké serpentiny v horách) nemá smysl snažit se závodit s něčím, co má evidentně výkon o třídu jinde. Rychlost v přímce je prostě v běžném provozu rozhodující faktor a co nedáš v přímce, to prostě nedáš... :ymhug:

Nebavím se o nějaký vysoký krabici, ale zrovna 550D je vcelku schopný povoz, který má mimochodem 280 kW, respektive 294 v posledním provedení, to už fakt není málo.