BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » sob 21 zář 21:12

vasco píše:
Snowman000 píše:Tak o V8 atmo vsetci vedia ze sa proste sere...tato R6 sa zatial ukazuje o dost spolahlivejsie. A posledna M3 s MT bude len jedna a je velka pravdepodobnost ze to je prave tato...


Skoro bych si vsadil, že poslední bude až G80...


Porad to rikaji, ale moc tomu neverim, dokud to neuvidim, u BMW se dnes do budoucna s manualem nepocita pro cokoli vykonnejsiho a toto ze by byla jedina vyjimka? Pokud to skutecne udelaji, bude to nejaky nesmyslny odvar typu, ze "normalni" M3 bude 4x4 500+PS a manual bude neco jako zadokolka 480 PS, ztrati to tim kouzlo...

Ale to je fuk. Tato je dnes v nabidce jako alternativa pro nekoho, kdo by chtel novou M3, koupit si ji nemuze a jeste minimalne rok moci nebude. Stav je +/- nove auto s 13 tkm na tachu, cena odpovida, nejaka diskuze je mozna. Kdyz se nekdo takovy najde, voila. Kdyz ne, tak se to holt zavre a vytahne nekdy v roce 2035 jako v Demolition Manovi ;) Osobne davam prodeji minimalni sanci, ale k dispozici bylo/je/bude vic aut, vsechno jsou to predrazene uchylarny a stejne se obcas nekdo najde ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » sob 21 zář 21:20

Snowman000 píše:Skor bych povedal, ze je skoda ak ma byt M3 odkazana na to stat niekde a cakat na dalsieho prekupnika co si ju nikdy poriadne neuzije...


Amen, ukladani respektuji jen v momente, kdy to ma byt na jezdeni v budoucnu, auta jako Mona Lisa je nesmysl.

F80 byla koupena na pracovni a rodinne jezdeni, proto take zaurka 200 tkm atp., bohuzel se ukazalo, ze se s ni moc jezdit neda (muj pohled), tak se s ni take moc nejezdilo... Ale diky tomu je zas dnes jaka je. Mne to okouzluje minimalne prave specifikaci, jak hezke je mit auto, kde mate vybavu a nemusite vypinat tunu nesmyslnych asistentu. Navic je to kompletne elektronicky uzpusobene rozumu, takze start/stop off, pasy off, TV odblok, umely zvuk off, snad 100 veci je jinak (vcetne treba rychlosti priklopeni zrcatek po zapnuti, sviceni z klik pri couvani, vypnute blikajici vanocni brzdy pri nejakem pretizeni, vsechno se dneska da zmenit) a touto optikou je velice prijemne to pouzivat, je to jako rukavice co padne. Ale nektere veci nezmenite ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Snowman000 » sob 21 zář 21:34

Ten inventar bych chcel niekedy vidiet :ymhug:
...iked obavam sa ze v nom nic v mojom rozpocte nebude... =((

PS: Nerozmyslali ste dat ten "charakter" motora dat niekomu upravit?
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
ON SHOPPING LIST Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4129
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » sob 21 zář 21:42

Neni tohle spis nejaka ta collectors edition? :-D (Akorat je potreba si pro ni skocit do Bahrajnu :-) ... )
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2901575462

PJ: Jeste bych do inzeratu uvedl, ze to nema filtr pevnych castic (teda aspon predpokladam) B-)
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1852
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » sob 21 zář 22:09

30 Jahre neni nic extra vyjimecneho, takze se to vetsinou prodava za +/- standardni ceny, ale manualu v ni bude take jako safranu... Tato z Bahrajnu je k mani uz hodne dlouho :)

Filtr samozrejme ne, M3 ho nikdy nemela, stejne jako ji zustal karbonovy kardan, proto take skoncila. Dalsi duvod, proc M4 dnes neni srovnatelna, filtr sportovni auta zabiji, dynamicky i zvukove, zari 2018 bude pro fandy do budoucna jeden ze zlomu. Nejel jsem s M4 s filtem, ale treba Audi RS3 (resp. cokoli s 2,5 TFSI 400) je s filtrem zabite tak moc, ze si myslim, ze 367 PS verze bez nej bude v nekterych rezimech stacit (a rozhodne lip zni).
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » sob 21 zář 22:39

a nějaký dpf, respektive ppf, off se ještě nikomu nepovedlo? :-s
já bych se teda u novýho auta za trojec cítil s flexou v ruce dost nepatřičně, ale když jsem tady četl, jak bond trhal kabely z kufru svojí M3, tak bych se třeba hecnul :D

btw. bond tuším keramiky neměl, že to za studena nebrzdí jakože fakt hodně. Není to nebezpečný? pár minut dálničních 200+, což by brzdy mohlo ochladit už slušně, a pak maďarskej kamioňák do levýho? Nejsou s ním problémy?
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3160
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » sob 21 zář 23:03

OPF off je dobra teorie, ale v praxi je to strasne slozity. Ono to jednou asi reseni mit bude, ale ted pochybuji, ze existuje, je to moc nove a u M4 moc uzkoprofilove. Dnesni auta nejsou X let stare diesely a ono staci, abyste si napojil cokoli z posledniho roku dvou na diagnostiku a nechal si vyjet, kolik to ma senzoru vsude mozne. Naprosta vetsina je jich jen kvuli emisim a kdyz neco nesedi, tak to samozrejme hazi chyby, omezuje vykon atp. A tech situaci, do kterych se muzete dostat, je tolik, ze upravit SW pro snaseni vsech je na hranici nemoznosti.

A to je SW, dalsi vec je HW. Fabrika to samozrejme cele naladi, aby to co nejlepe fungovalo, kdyz tam ten filtr je, takze samotne vyndani muze byt i kontraproduktivni. Nekdo by to zase musel cele vyladit, nejspse cely vyfuk + SW motoru, aby to slo. Pred par lety zadny velky problem, ted... neverim tomu, ze to nekdo vypipla k dokonalosti, bude to strasne moc vyvoje a delat ho pro 10 lidi s M4, kteri necheji OPF? To by kazdy musel dat milion...

Ona se auta porad ladi, nabizi se toho hodne, ale zkuste si to nekdy. Ty softwary jsou nejak vyladene, ale malokdo je dokonale vypipla. Takze se stane, ze mate upraveny EU6 motor na +25 % vykonu, ono to jede pekne, akcelerace treba do 150 dobra, ale kolem 200 to zacne delat neplechu, protoze to na neco takoveho nikdo nikdy nevyvijel. A pokud ano, tak treba na podzim, ale ne v lete...

Byl jsem u par pokusu o customizaci nejmodernejsich motoru a nekdy to byla nekonecna marnost koncici navratem k serii...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » sob 21 zář 23:19

A karbon-keramicke brzdy... O tech se akorat vypravi spousta pohadek temi, kteri s nimi nemaji zadne zkusenosti. To s teplotou platilo tak 10 let zpatky, moderni CCB jsou velmi civilizovane a brzdi hned. Samozrejme, ze nebrzdi studene stejne, jako zahrate, ale brzdi normalne a pri pomale jizde nepoznate, ze je mate. Kdyz jedete rychleji, je dobre zahrat, ale i kdyz ne, tak stejne se to zahreje velmi rychle. Takze prvni brzdeni z 200 bude mit vlaznejsi nastup, ale uz ve 180 se to zakousne jako by to bylo teple.

Delsi jizda bez brzdeni je nesmysl, jak to jednou zahrejete, tak snadno se to do nefukcniho stavu neochladi, takze to byste musel jet po te dalnici pul hodiny bez jedineho zabrzdeni, aby to zase vychladlo. A i kdyby, plati viz vyse - polechtate to a uz to kouse.

Je zbytecne se tomu branit, jsou to pro moderni tezka a vykonna auta jedine opravdu fungujici brzdy. Kazda ocel jednou padne, mam na jednom aute obri ocelove plovouci kotouce a desticky Endless a stejne to dlouhodobe nefunguje, musite na ty brzdy brat porad nejake ohledy, overovat jejich stav, nekdy brzdit drive. K tomu je to hlucne. S CCB nikdy, je to naprosto konzistentni, dokonale tiche, ma to zahrate skvely nastup a nikdy to nepolevi. Tj. odbrzdi si to na hranici zasahu ABS 250-0 a klidne 3x po sobe a potreti to jeste zvladne lepe nez prve. V tom je nakonec hlavni kouzlo - ocel muze byt s to konkurovat pri jednorazovem brzdeni, ale tim to hasne, pak uz je to jen trapeni. Rozdil v X. brzdeni z 250-0 mezi oceli a CCB na M3 budou minimalne desitky metru, je to naprosto nesrovnatelne.

Jedinou nevyhodou CCB je cena, ale i to ma svou pofidernost. Ocel ve vysledku nejenze nefunguje, ale ani moc nevydrzi, takze na jedny CCB padne X sad normalnich brzd. A ty take nejsou u vykonnych aut az tak levne... Jasne, pokud nebrzdite, je CCB zbytecny luxus (pak vam ale vydrzi veky, takze proc se jim branit? Nejsou s nimi problemy), ovsem pokud chcete mit spolehlive brzdici 450PS auto s 1600 kg, tak srovnatelna alternativa neexistuje.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 3002
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod foji » ned 22 zář 07:06

Velký kotouče a endless destičky mám taky a brzdí to super - nevýhoda je opravdu hluk a pískání při popojíždění ve městě. Nicméně nejezdím jak pjanda a ani nejezdim trackdays tak na takový to domácí brždění to stačí.

G80 mít manuál bude určitě (otázka zda i pro EU a ne jenom pro USA), stejně tak asi systém RWD/4X4 který je v současné M5.
last of the V8
foji
Autoškolák
 
Příspěvky: 45
Registrován: ned 21 kvě 09:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod M.Z. » ned 22 zář 10:15

Jen jednou jsem jel v autě s karbon. brzdami (minulá 911T) a opravdu to funguje neskutečně, jako v nějaké videohře. Jsem si připadal, jak v rychlovlaku, obrovské zpomalení, bez jakýchkoliv dalších ruchů.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3414
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků