pavproch píše:Tak mi volala soudružka z aaáčekm že to chcou vidět, taxme se domluvili, že v druhé půlce srpna jim to předvedu (fčíl na to nebude čas, bo jako každý rok v létě, příští týden se pracovně "stěhuju" zase do Pilsně).
pavproch píše:Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru....
Po aplikaci spreje na snížení "kvičení" na řemen to (skoro) ztichlo, ale ne úplně. Takže spíš nějaká kladka nebo komponnet poháněný řemenem než řemen samotný. Fčíl budu jezdit (jako každé léto) opakovaně pracovně do Pilzně, tím urychlím nájezd směr 90.000km a pak servis nebude jen "velký" (jak by měl být při 90tis), ale o mnoho větší / největší / prostě povyměňuju na motoru, co vyměnit pude (13 let ref nedávno náhle umřivší vodní pumpa). Pokud tedy do těch 90tis km dojedu - Michala sem se preventivně ptal, esli má nachystaný odtah.... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jak se na tom autě pozná vodní pumpa? tam není žádná teplota vody nic kontrolka.. jak to jako řidič můžeš poznat? Auto napsalo overheat a zdechlo nebo jak?
Stalo se to když bylo lehce nad nulou - ujel sem asi 5km (z mírného kopce) a divil se, že to furt netopí. Zastávka (nákupy), start a po dalších asi 3km to furt netopilo a rozsvítila se oranžová a pak i červená kontrolka teploty. Pak byl odtah a výměna zdechlé vodní pumpy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:Po aplikaci spreje na snížení "kvičení" na řemen to (skoro) ztichlo, ale ne úplně. Takže spíš nějaká kladka nebo komponnet poháněný řemenem než řemen samotný. Fčíl budu jezdit (jako každé léto) opakovaně pracovně do Pilzně, tím urychlím nájezd směr 90.000km a pak servis nebude jen "velký" (jak by měl být při 90tis), ale o mnoho větší / největší / prostě povyměňuju na motoru, co vyměnit pude (13 let ref nedávno náhle umřivší vodní pumpa). Pokud tedy do těch 90tis km dojedu - Michala sem se preventivně ptal, esli má nachystaný odtah.... )
To je nějaký speciál, že se v 90 tis. km dělá "skorogenerálka"? Pak se nedivím, že ve všech anketách vychází vrtule na čelních místech nespolehlivosti.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Není to spešl, ale vystrašilo mě jak umřela ta vodní pumpa (brambor2 má už 13 let, sic bude jen90tis km). A protože firemní (a já rozhoduju o penězích) tak preventivní údržba zgruntu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Já se vůbec divím, že mají odvahu to pustit do výroby!
Jinde se řeší to že automat sníží emise a manuály se vyhazují i u modelu jako Golf kterých se prodá milion ročně +- autobus, zkrátka mraky kusů a je to zlatý důl a tady borci dělají jako by se nechumelilo. Oni mají pomalu každý druhý model ztrátový ne? Čím dřív to začnou řešit tím lépe. A to by mě zajímalo jak rýžují na motorkách. Hi-tech mašiny to jsou určitě ale pekelně drahé. Nevěřím že to generuje zisky jako třeba kamiony Mercedesu...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)