Stránka 1287 z 1298

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pát 05 črc 12:28
od Lachende Bestien
Česká pomsta :D, to sedí jak hýždě na kastról :p .
Podnik řízený státními úředníky neboli jedinci neschopnými se uživit bez pomoci ostatních, z jejichž daní berou výplaty, jsou hrazeny jejich kanclíčky, vybavení, energie etc. Tito lidé by měli být dobrými šéfy a hospodáři? HAHAHA!
Z czeské pomsty™ se už dávno stalo dealerství kanalizačních strakatých bulvárních periodik, pojistných produktů, losů apod. zhovadilostí nemajících s poštovními službami nic společného.

A co se týče procesu proclení:
Zaprvé která esence zmrdství v lidské podobě stanovila, že "poštovné" tedy částka za dopravu a doručení je součástí ceny produktu, respektive částky určující výši zdanění/cla? To je naprostý a zjevný nesmysl, ale nenasytné zkorumpované loutky to vyzkoušely, a když se nezvedla dostatečně velká vlna protestu, stal se z toho "standard".
A zadruhé pokud částka za dopravu zboží není uvedena, jak si může "zodpovědná" osoba za proclení vytáhnout libovolné číslo z prdele a nazvat to třeba "tabulkovou cenou"? Když je např. doprava zdarma, tak tímto způsobem bezostyšně podvádíme a okrádáme spoluobčany, jejichž daně nám umožňují nežít pod mostem a nežebrat? 8-x

Já bych byl pro zavedení 3 nových státních svátků - defenestrační svátky - 23.5., 30.7., 24.9. abychom si neustále připomínali, kam až je nutno dojít, když se z lidí z veřejné služby občanům státu stanou zkorumpované zdegenerované loutky v rukou nadnárodních korporací. :-bd 8-x

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pát 05 črc 12:28
od pavproch
Sfátek nesfátek, právě mi přistál mail od ČPošty, že procleno a na cestě ke mně do firmy. Celní poplatky prý 700,-, esli je tam nějaké clo a DPH se ale dozvím, až při přejímání balíku (dobírka). Uvidíme.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 06 črc 12:37
od pavproch
A v sobotu přistál další mail - zřejmě teda chtějí jen těch 700,- za proclení, clo a DPH = 0.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 15 črc 06:51
od driver
První dojmy X3 M Competition a X4 M
Přeskočte na čas 03:30h

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 08:01
od Snowman000
L-)

PS: Ked sef vyvoja podvozkov povie ze najlepsia je 118d (cas 5:10)...BMW je viac v prdeli nez som si kedy myslel :ymhug:

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 10:18
od pavproch
Tak jo, N52B320 v bramborovi opravdu žere asitak půl litru CFS 5w-40 na pět tisíc km. Řešit to nebudu. Prozatím.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 10:24
od jerry
Co bys taky řešil? To je v pohodě ;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 10:43
od driver
:)) Já jsem neviděl spalovací motor, který by nespotřebovával motorový olej.
Zaměř se na jeden píst ve válci, polož si otázku, odkud se mažou a jak se olej může dostat přes první na následující pístní kroužek, aby se ten následující nepřidíral. Když se dostane olej přes jeden kroužek na další, tak se dostane i přes ten další dál, že...
Je to princip mazání, a to je nejdůležitější pro dlouhou životnost.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 11:37
od pavproch
N52B30 by mohl žrát wolej i míň (ale taky i proklatě víc). Prý je to separátor, ale to znamená měnit celé víko motoru. Jak píšu, prdím na to.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: stř 17 črc 14:38
od driver
Je super naopak ten odlučovač měnit po nějakém intervalu třeba 150.000km
Zbytky plynů co se mísí s olejem v klikové skříni olej narušují, plyny obsahují vzduch a palivo a emise a dále nečistoty to vše olej degraduje.
Odlučovač umí filtrovat plyny ven a olej takto čistit.
Poznáš to u přímovstřiku i na mastné škrtící klapce nebo víčku oleje s náznakem emulze, né jen oleje.
Takže kdo chce dobře mazat, musí mít dobrý separátor, je to jako kvalitní filtr jenže filtr čistí jen nečistoty, neumí odlučovat ven plyny, nemá kam.
Některé odlučovače jsou jen cirkulační, stačí vyčistit, jiné jsou filtry nebo soustava filtrů.
Dokonce existují motory, kde se montují přídavné odlučovače extra navíc, ale to jsou většinou větší stroje v náročných podmínkách i když v rusku, kde se jezdí na 50let starých motorech, to používají jednotlivci dodnes. Druhý vzduchový filtr, druhý separátor, vše dvojnásobné, holt tvrdé podmínky v marasu...