Stránka 1284 z 1481

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 09:09
od jarka
Ono je těžký poradit, jsem sice lecos zkusil ale na úplně jiných autech a na každým autě to přeci jen funguje trochu jinak. Obecně endless budou mít asi super výdrž a vlastnosti. V půjčovně na ringu je dávali i na Swifta Sport a to jsou za raketu a pokud by se jim nevyplatily tak by je tam určitě nedali. DS2500 i HP+ mi přijde jako fajn street deska a když se správně zajedou tak nepískají. Mě dokonce na miatě nepíská ani Hawk DTC-30. Bych nejdřív zkusil poptat BMW co stojí originály a pak ti třeba ty Endlessy ani nepřijdou drahý :D .

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 10:26
od mmira
origo BMW je jen preznackovane ATE. je to takove blato, co nejak vydrzi na standardnich autech, ale na M3 pri ostrejsim pouziti tece jak maslo na panvi.

kotouce dobry, desky fakt ne

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 10:28
od pavproch
pavproch píše:šak píšu: slotted/dimpled, stejný rozměr jako OEM (336/22), už je mám na bramborovi1+2 od roku 2016 a dobrý, tlošku hlučnější (slotted) při bržení než hladké kotouče, ale to mi neva
Tak podle trackingu USPS už sou na celnici v Pze.... sem zvjedaff, jak dlouho to celnikom bude trvat, než sa mi ozvů...

Jinak pro sněhurku - tohle: (slotted/dimpled) kotouče + OEM desky (z autorizáku s hologrammam a zapečetěná krabice) se mi osvědčilo n m4Zlikovi (a nakonec i 3er) vepředu i vzadu - sice to trochu hlučí a špiní, ale brzdí to výrazně líp než na hladkých kotoučích stejného rozměru (vepředu mám na obou S2NHA 340/30mm z ///m235i + dvoupístky - čert ví, jestli by to nešlo dát i na ///M3 e46...)

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 10:47
od Vrooom
No ja mam v planu dat ebc bluestuff. Nekde pisou, ze nesmi byt na street auto, jinde ze muzou. Ale maji brzdit i za studena. Celkove maji lepsi ohlas nez yellow stuff, ktery jsou dost kontroverzni.

Tady si je docela chvali a zda se ze ma nejaky zkusenosti. (na desky za 10tku bych nemel mentalne a ani financne, davat 40k rocne za desky ... :-D )
https://z4-forum.com/forum/viewtopic.ph ... 4#p1586564

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 11:03
od 970ka
já mám takovou zkušenost,že jsem chtěl blbec ušetřit a objednal zimmermany kotouče na Alpinu za cca 15000kč,vydržely tam týden a vyhodil jsem je do šmelce/ zkroutily se / a koupil origo u BMW a pak to bylo zase ono,jako dva roky před tím,takže takové bláto to zase nebude.u všech sport. aut už jedu jen origo věci.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 12:53
od jarka
Vrooom píše:...(na desky za 10tku bych nemel mentalne a ani financne, davat 40k rocne za desky ... :-D )...
Kolik s tím ročně naprasíš km, že musíš tak často měnit? Mi přijde, že zrovna u desek prostě není levný dobrý materiál. Jako jsou levný obyč desky, co fungujou na street, ale žádný z nich neobstojí při náročný jízdě. Možná tak oem matroš u sporťáků typu 911... Jeden známý pořizoval M4 a jel s náma na jaře do Mostu a i u M4 musel měnit oem desky za lepší.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 14:13
od mmira
PP: na e46 novejsi brzdy jednoduse nejdou, bud se musi upravoat Porsche nebo jdou i sestipistky z M performance programu, ktere nic nepridaji, krome vzhledu. jinak na Z4 ti tahle kombinace muze fungovat, protoze na deskach mas zcela jiny matros nez z ceho jsou OEM desky pro M3, kde navic jsou 325 mm kotouce, takze se strasne zahrivaji.

vroom: ebc je "levna" volba, ktera ale uplne nefunguje. zkousel jsem yellowstuff a byla to zoufalost, bluestuff vydrzely na M3 asi stejny najezd, co OEM, jedinou vyhodou bylo, ze jsem je na NS utavil az ve druhem kole, ne hned v prvnim. za levne desky muzes v konecnem dusledku utratit vice nez trena na zminenych Endless. ty jsou sice mega drahe, ale protoze se pouzivaji v endurance zavodech, vydrzi dlouho a jsou setrne ke kotoucum.

970: pozor na to zobecnovani, pisu kotouce OK, desky na hovno. dnes uz to muze byt jinak, to nevim, ale jeste brzdy na M3 e9x byly z masla.

ja ted kupoval Endless pro Golf i 911 (+ jeste jedno auto), dostal jsem na ne 22 % slevu z objemu.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 14:29
od Snowman000
mmira píše:ja ted kupoval Endless pro Golf i 911 (+ jeste jedno auto), dostal jsem na ne 22 % slevu z objemu.
Sakris...skoda ze som neprihodil nasu M3 a M135i a teoreticky aj rodinnu A4 :ymblushing:

Kazdopadne origo desky viem mat komplet za 200€ (zakaznicka cena v BMW 360€) co je prd...zaroven ale verim MMirovi ze ak su maslo, tak proste fakt nee.
Kotuce origo ostavaju urcite...

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 14:45
od Vrooom
jarka píše:
Vrooom píše:...(na desky za 10tku bych nemel mentalne a ani financne, davat 40k rocne za desky ... :-D )...
Kolik s tím ročně naprasíš km, že musíš tak často měnit? Mi přijde, že zrovna u desek prostě není levný dobrý materiál. Jako jsou levný obyč desky, co fungujou na street, ale žádný z nich neobstojí při náročný jízdě. Možná tak oem matroš u sporťáků typu 911... Jeden známý pořizoval M4 a jel s náma na jaře do Mostu a i u M4 musel měnit oem desky za lepší.
Moc ne, 8k?? Smetu tak 2-3 shit desticky z eshopu. Kdyz jsem se ptal majitele 328i co s nama byl na ringu, tak taky rikal, ze na ni sjede 2x hawky hp plus.

mmira: neblazni, jedno kolo staci, pak chladit :-), nepotrebuju nejaky uber desky.

Re: BMW Divize

Napsal: stř 26 čer 15:12
od jarka
vroom: zkus aspoň něco trochu lepšího (DS2500, HP+), pocit z brzd je pak o hodně dál. EBC deskám bych se vyhnul.