BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » stř 13 bře 14:42

Jo a s CA (comfort access) se budu muset naučit žít.... za těch pár dnů, co brambora2 mám se už raz nechal klíč v autě (a zamčil ho) a raz zapoměl zamknout při odchodu od auta (naštěstí sem si to hned uvědomil, vrátil se a zamčil).... prozatím to teda není "moje" fičura, která by se mi líbila a chtěl bych ji....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14256
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod řidičBOB » stř 13 bře 14:49

Nejhorší je, když to v jednom autě máš a ve druhem ne. Když stojíš u toho druhýho a lomcuješ klikou :))
No pain, no gain.
V6 + V4 + R3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 22479
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: BMW Divize

Příspěvekod 911T » stř 13 bře 15:37

13 rokov a 75000 km? To je ako moj cayman. :D
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 545
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » stř 13 bře 18:29

Sem zapomjél: a padají tomu otáčky.... :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14256
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Zajda » stř 13 bře 19:11

Přitom řešení se nabízelo od začátku - vyměnit celé auto :-)
A3 1,9 TDI
Civic Type-R EP3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1189
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » stř 13 bře 22:23

pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:

- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)

- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")

- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)

Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....


No pěkný, upravit podvozek, brzdy a přidat tohle :D ...
https://esstuning.com/ess-n52-vt1-super ... tem-gen-2/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1986
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod Stepan » stř 13 bře 22:55

brambor1 by byl super kup, kdyby k němu byla i ta pohledávka vůči BMW. My, co máme času dost, bychom se toho nového motoru nakonec dobrali. A za víc než 250k se to prodávat stejně nebude...
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3720
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvekod retron » čtv 14 bře 09:59

já bych si teda být pp nechal vrátit peníze a vrak jim klidně nechal, v áčkách za to nedostane ani dvě kila
retron
Letec
 
Příspěvky: 1227
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » čtv 14 bře 10:03

Sem se byl bramborem2 kuknout na Pustevny, jak to tam vypadá, bacil už ňa přešel, tak o víkendu asi ještě pudu šlapat/šibezkydit.... od cca 600mnm je posněženo, nahoře 2-3cm aji na cestě. Sem po těch letech (poslední RWD sem měl před 2001), jaká je to se zadolkou sranda na sněhu..... :x

Btw, Mirku, jak jsou staré ty zimní gumy? Vzorku mají dost, měly by hrabat, ale kloužou jak prase, tak asi už je guma na nich ztvrdlá. Podle DOT to nejde rozluštit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14256
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod mmira » čtv 14 bře 10:24

pavproch píše:Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:

- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)

- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")

- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)

je to limuzina, ne sportak, ze ;). ja s tim byl spokojeny, protoze to byl supr kompromis. zkus vzadu cca desetinu, dve ufouknout. ma to dost vliv na stabilitu. stejne tak mi vyhovovaly brzdy.

co se tech zimnich tyce, kupoval jsem pred dvema lety, jsou tedy na aute druhou sezonu. na snehu, ci ledu nikdy nebyly nic moc, o to lepsi jsou na suchu/mokru.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5092
Registrován: pon 07 úno 22:51

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků