Stránka 1263 z 1481
Re: BMW Divize
Napsal: ned 10 bře 22:17
od M.Z.
Co má nového Michelin u CUP 2? Myslel jsem, že je to Sport Cup+, ale u rozměru 245/35 R19, ( 265 jsou k dispozici) píšou ukončena výroba. Chtěl jsem zkusit Pirelli Trofeo, ale 10 za gumu, se mi zdá hodně.
Re: BMW Divize
Napsal: pon 11 bře 07:50
od Snowman000
Vrooom píše:Snehulak:
Zas 235 jsou užší, asi jim stačí 8J ráfek, takže lehčí kolo, není to úplně černobílý
Re: BMW Divize
Napsal: úte 12 bře 13:32
od pavproch
Tak. .... brambor2 je můj, teda firemní. A už i bez pražské RZ. Fčíl už si jen přeji aby sloužil nejlépe nafurt nebo aspoň hodně dlúho.
Re: BMW Divize
Napsal: úte 12 bře 17:06
od glider
A trable s kombikom ako dopadli?
Re: BMW Divize
Napsal: úte 12 bře 17:23
od vonkreuz
Myslím, že soudruhové z Bavorova ten jeho poslední motor stále zkoumají a zatím se nevyňadřili. Až se vyňadří (dají další motor), tak brambor skončí v aaaáčkách.
Re: BMW Divize
Napsal: úte 12 bře 19:55
od pavproch
vK to naspal za ňa. Tak to je a bude.
Re: BMW Divize
Napsal: stř 13 bře 12:26
od pavproch
Ježyš, to fajn pocit být zase plně a samostatně pojízdný, zajet si kam a kdy chci a nemuset pochtívat po kolegovi skautíka. Mirku, kuju.
Re: BMW Divize
Napsal: stř 13 bře 13:58
od retron
to Ti nenabídli ani náhradní vozidlo??
Re: BMW Divize
Napsal: stř 13 bře 14:27
od pavproch
Já ho nechtěl (napřed sem zapoměl a pak už mi to bylybé pochtívat)
Re: BMW Divize
Napsal: stř 13 bře 14:37
od pavproch
Tak, prvních pár desítek ostřejších km po (mně dobře známých) okreskách..... pvní pocity:
- N52B30A v bramborovi2 jede (motoricky) úplně stejně jako jel N53B30 v bramborovi1 a o něco hůř než jede m4Zlik (taky N52B30A, víc zkrácený)
- brambor2 na square setupu (zimní 18" - o 5% vyšší profil pneu než sem měl na e91) s původním m-paket (13 let/75 tis km) podvozkem jede v zatáčkách/zvlněném (podvozkově) hůř než sem měl e91 (na nových Koni Yellow a HR Sport pružinách + staggered zimní 18")
- oem setup brzd nebrzdí (na zimních) tak, jak poslední konfigurace na e91, taky na zimních (S2NHA vepředu + slotted/dimpled kotouče vzadu)
Na nějaké ucelené názory a hodnocení, případně (pochybuju) pomyšlení na úpravy je ale příliš brzo, už sem to tu psal mockrát, trvá mi vždy tisíce a tisíce km, než se s autem (řidičsky) sžiju....