Stránka 1262 z 1387

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 13:38
od Vrooom
Tak jsem nahodil letnaky, to je krasa, konecne to zase trochu drzi a cely se nezvejka :x
BTW jsem zkusil na predek nahodit 255. Zda se ze by to i fungovalo, velmi mirne byl liznuty po jizde predni tlumic, ale hodit tam 5 nebo 10mm podlozky tak nebude problem. Zadny hluk jsem za jizdy neslysel. Myslim, ze nejaky square setup s 8,5J ET okolo 40 by mohlo byt zajimavy :-) Kdyz by jste nekdo nekde narazili na bazaru na podobnou sadu disku dejte vedet :-) Za pokus by to stalo.

Hm myslim ze tak vymackany ten silentblok byt nema :D ... doufam, ze to je pricina mlaceni ze predku.


Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 15:38
od d1.8t
Silentblok po smrti a pravděpodobně budou vymačkaný i silenty ramen. Podložka 10mm je problém kvůli osazení centru, 5 a pak 15mm s vlastním osazením.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 17:00
od Snowman000
PP: neni zac :)

Vrooom: kombinaciu 235/40 R18 na vsetkych kolesach mal Mmira (a teraz PP) na 330i a pochvaloval si ju, tak by mohla fungovat aj na Z4 ;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 18:56
od Vrooom
Snehulak:
Kdyz vlezou 255, proc davat 235? :D
D1.8T:
Osazeni centru? Ramena jsou novy, tak 8k km, + polyuretan na tom velkym silentbloku. To by melo byt OK. Ale u stabilizatoru jsem je nemenil.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 09 bře 20:49
od Snowman000
To je pravda ;))

Sak na blbej A4 mam 245 kolemdokola :P

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 bře 11:57
od d1.8t
Vrooom píše:Snehulak:
Kdyz vlezou 255, proc davat 235? :D
D1.8T:
Osazeni centru? Ramena jsou novy, tak 8k km, + polyuretan na tom velkym silentbloku. To by melo byt OK. Ale u stabilizatoru jsem je nemenil.

Na 10mm podložce nevyrobíš centr na kterým vycentruješ kolo. 5mm podložka má origo centr náboje, na 15mm už lze centr vyrobit.
Jestli už máš vyměněno, tak jako bych nic nepsal. Oni k tomu často lidi přistupujou, že když to nemlátí, je to ok. Ale degradace silentbloků nastává daleko dřív s negativní dopadem na jízdní vlastnosti.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 bře 13:04
od pavproch
Jaxu přes víkend doma (bacil fkrku) a nudím se a mám v práci v garáži "nové" služební přibližovadlo (pracovní název "brambor2"), taxa "hrabu" v ETK bmw a plánuju si kdy a jaký servis mu dám.

A přišel sem na zajímavou věc - brambora2 a m4Zlika dělí od sebe jen 3 roky (MY2006 vs MY2009), mají podle ETK rozdílné převodovky (logicky) ale zatímco převodovka brambora2 má předepsán MTF-LT2, m4Zlikova převodovka má předepsaný MTF-LT3 (stejný měla předepsána i převodovka "brambora1"). Ten MTF-LT3 sem v obou (m4Zlik i brambor1) nahrazoval při výměně náplně převodovky Millers Oils TRX (a dlouhodobě mám vypozorováno, že bez následků či problémů). Plánuju i ten MTF-LT2 nahradit Millersem TRX.... Na webu sem nastudoval, že MTF LT3 není (novější) náhradou (staršího) MTF LT2, že jsou "jiné", ale nikde sem nezjistil jak moc jiné nebo jaké vlastně mají parametry/vlastnosti...... snad tím na bramborovi2 nenapáchám nějaké škody, no....

Jo a taky se liší v předpisu brzdoffky: zatímco brambor2 má předepsánu DOT4 SL6 (ie. DOT 4 se sníženou viskozitou při podnulových těplotách), m4Zlik má předepsánu DOT5.1.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 bře 14:06
od mmira
MO do 3eru šel hned po koupi před 3ma rokama a ta Převodovka ho fakt neměla rada. Loni tam sla zpět origo náplň a funguje výrazně lépe. Takže převodovku fakt doporučuji nechat na pokoji.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 bře 15:32
od pavproch
Kuju za tip.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 bře 22:12
od Vrooom
d1.8t píše:
Vrooom píše:Snehulak:
Kdyz vlezou 255, proc davat 235? :D
D1.8T:
Osazeni centru? Ramena jsou novy, tak 8k km, + polyuretan na tom velkym silentbloku. To by melo byt OK. Ale u stabilizatoru jsem je nemenil.

Na 10mm podložce nevyrobíš centr na kterým vycentruješ kolo. 5mm podložka má origo centr náboje, na 15mm už lze centr vyrobit.
Jestli už máš vyměněno, tak jako bych nic nepsal. Oni k tomu často lidi přistupujou, že když to nemlátí, je to ok. Ale degradace silentbloků nastává daleko dřív s negativní dopadem na jízdní vlastnosti.


Já nic neměnil, jen jsem zkusil dat zadní kola na předek zda se vlezou - vlezou, nedělá to hluk, ale když jsem se pak kouknul tak bylo vidět, že došlo k dotyku s tlumičem.

Snehulak:
Zas 235 jsou užší, asi jim stačí 8J ráfek, takže lehčí kolo, není to úplně černobílý ;-)