Stránka 1257 z 1287

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 14:58
od M.Z.
pjanda píše:S M2 jsem nejel, mimo oblast meho zajmu - mensi, mene prakticke, pridusene totez se skoro stejnou hmotnosti. To samozrejme neznamena, ze to nemuze byt uplne jine, ale ja uz se kupe vyhybam. Podle podpisu jste si to asi koupil, tak nebudu pokracovat, vypravejte Vy ;)

Jinak verim, ze by Vam M3 prisla take v pohode, kdybych Vas svezl ;) Moc se podle toho neda poznat...


Myslel jsem, že jste ji zkoušel. M135i jsem koupil jen na základě testu na AF, říkal jsem si, když se líbila pjandovi, tak pro mě bude taky dobrá :D
Přechod na M2 byl samozřejmě posun, jen se mi zdála měkká, takže se osadila B16, vyměnilo horní uložení, jiné desky a frčíme spolu 3 rokem, 90tkm bez nejmenších problémů. Má samozřejmě mouchy, např. ten přidušený motor, ale jezdí se mi s ní moc hezky a za ty prachy, je to pro mě nejlepší koupě.
Uvažoval jsem o výměně za Competition, ale koupil jsem jinou zábavku, tak počítám, že tak ještě 2 sezóny spolu dáme.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 16:33
od MadJoe
M.Z. píše:MadJoe se už při porodu smýkl ze stolku a to mu zůstalo dodnes.


Dekuji za lichotku :D :D :D

Souhlasim ohledne M3 F80, uz ten nazor dava smysl. Za mensi penize umime najit rychlejsi auto. Problem je v tom, pokud clovek chce manual a zadokolku, potom moc na vyber neni. Pokud odpustim od zadokolky a manualu, je clovek schopen v polovicni cene najit auto, ktere je minimalne stejne rychle jako M3.
Ale o to alespon mi nejde. Nemohl bych se vozit napriklad v Golfu R, Megane RS apod. 100 lidi, 100 chuti.
To, ze na me bude nalepeny Golf preziju. Ale budu se bavit vice a v ramci hlazeni ega si muzu rict, jo, makl jsem si daleko vice abych jel timhle tempem nez prave treba v Golfu R.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 18:00
od Bond007
U f80 jsem vypinal hned po startu pres m tlacitko na volantu... u 140 i je to vetsi jebacka tak to neresim, pokud to neklouze... jinak samozrejme vypinam a ve vysledku zrovna ted, kdyz jezdim vic s RS6 jezdim se 140i prevazne DSC off.. u RS6 nema moc smysl to vypinat.

Kazdopadne

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 18:01
od Bond007
MadJoe píše:
M.Z. píše:MadJoe se už při porodu smýkl ze stolku a to mu zůstalo dodnes.


Dekuji za lichotku :D :D :D

Souhlasim ohledne M3 F80, uz ten nazor dava smysl. Za mensi penize umime najit rychlejsi auto. Problem je v tom, pokud clovek chce manual a zadokolku, potom moc na vyber neni. Pokud odpustim od zadokolky a manualu, je clovek schopen v polovicni cene najit auto, ktere je minimalne stejne rychle jako M3.
Ale o to alespon mi nejde. Nemohl bych se vozit napriklad v Golfu R, Megane RS apod. 100 lidi, 100 chuti.
To, ze na me bude nalepeny Golf preziju. Ale budu se bavit vice a v ramci hlazeni ega si muzu rict, jo, makl jsem si daleko vice abych jel timhle tempem nez prave treba v Golfu R.

+1, :-bd

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 19:31
od Vrooom
Stejne by me zajimalo zda by pred takovyma 15 lety ujela na okresce stara M3 E46 takovymu focusu RS, nebo co tehdy byl top HH ;-) Nemluve o Evu/Sti ...

Moc se mi nechce verit, ze byla doba kdy zrovna M3 byla super okreskova zbran.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 20:31
od mmira
pokud by slo treba o cestu na Cervenak, nemel by sanci zadny z dobovych HH sanci uz jen kvuli vykonu. Evo/STi dtto, pokud by to tedy nebylo vylozene na vode nebo na snehu.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 11 úno 22:30
od 911T
lampa píše:A není to všechno proste tim, ze neustala soutěž ve zvysovani vykonu proste narazila na strop a roli starych M3 prevzala 340i s nejakym tim priplatkovym podvozkem? A ze ta 340i by byla ve zminovanych podnminkach stejne rychla? Nevim, nesedel jsem ani v jednom, ale pamatuju si, ze uz u minule M3 novinari nadavali, ze je to tezky premotorovany muscle car a to mela atmo V8, tedy predpokladam dokonale citelny a ovladatelny motor.


Jo toto bude hlavny kamen urazu. Ono to obecne nebude uplne dosazitelne aby auto s touto koncepciou a vykonom bolo realne efektivne. Ta nezatazena zadna naprava jednoducho nedokaze dost dobre prenasat take vykony. Ja ked som do M4 presadol z caymanu tak som tiez siel kazdu zatacku bokom. A to bolo naucene tempo kde som zvyknuty sa lavou nohou skrabat za uchom. Vychodisko z tohto zacarovaneho kruhu je pre BMW len zastavba awd do M modelov. Lebo vykony sa budu zvysovat dalej ale limity koncepcie zostavaju. Pre efektivnu RWD s vykonom +400k je uz treba motor vzadu resp. strede. V opacnom pripade je to rovinkove auto. Na toto iste po 60-tich rokoch prisli amici s corvettou. U viperu to riesili monstroznym kridlom pre monstrozny pritlak.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 07:52
od Vrooom
mmira: Zrovna na sedle by si i dneska M3 povodila HH, to je takovy ekvivalent Brnenskeho okruhu mezi okreskami - vykonu neni nikdy dost.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 08:52
od jerry
Ono je M3 F80 oproti Golfu R také významně větší a těžší. To také může mít vliv na jízdní vlastnosti, mimo AWD pochopitelně a z toho plynoucího přenosu výkonu na vozovku. Z logiky věci se Golf více blíží autům, co jezdí rallye.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 12 úno 09:03
od M.Z.
Moc pěkná akademická debata, akorát mě se ještě nepoštěstilo, takový HH nikdy potkat :p