Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.
Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.
S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?
Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.
Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude