BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Arnie J » ned 10 úno 21:14

Tak já bych si to samozřejmě taky užil, bo jsem skromný chlapec. Dokonce jsem pokukoval po 140i, ale teď když tady čtu, že nejlepší auto je Golf, tak nevím :) Nejjednodušší bude nechat si Mazdu, tam nemám problém s pomalou hlavou :D
V6 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
 
Příspěvky: 819
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » ned 10 úno 21:53

pjanda píše: ...


Njn, toho jsem se obaval, ze se to bude vztahovat jen k vyuziti potencialu na silnici, tam verim, ze je problem takovou strojovnu vyuzit. Ja bych rozhodne nemel nervy na to jezdit kazdy den rychlostmi co nabizi at uz M3 nebo i golf, nebo vlastne i moje stara herka. Uznavam, ze je smutne, pokud je golf, komfortnejsi, rafinovanejsi auto. Nicmene si myslim, ze M3 toho porad nabidne dost co HB ne. Ono uz jen pro nekoho, kdo obcas zavita na okruh bude dynamicky M3 uplne jinde, nemluve o moznosti si pohravat se zadokolkou :-). A jak pisete, jsou to pro me auta pro potechu a tam cekam neco trochu vic, nez jen strojovou efektivitu a rychlost presunu z A do B. Pro me nesrovnatelna auta.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1793
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » ned 10 úno 22:03

Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?


Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.

Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.

S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?

Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.

Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 2992
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » ned 10 úno 22:07

Bond007 píše:pro nas, co jezdime opatrne, je F80 dostatecna :)


Nemuze se Te dockat ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 2992
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » ned 10 úno 22:12

Vrooom píše:Njn, toho jsem se obaval, ze se to bude vztahovat jen k vyuziti potencialu na silnici


Ano, vnimate to spravne, ale ja potrebuji auto na silnici, na okruhy prakticky nejezdim. M3 by ale jako auto pro kazdy den mela fungovat lepe uz proto, ze je to M3 - na okruhy nepotrebujete 4 dvere a jinak celkove docela civilni naladeni. Nemluve o odkazu predchozich generaci, M3 nikdy nebyla uzce zamerene, okruhove auto, byla hlavne univerzalni, efektivni. A podstatny kus toho je pryc...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 2992
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » ned 10 úno 22:13

pjanda píše:
Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?


Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.

Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.

S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?

Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.

Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude ;)

Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2t :D
pocket rocket 40i
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2488
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod jerry » ned 10 úno 22:16

vasco: Ten Wannabe je nová přezdívka? Já ho vždy znal a znám jako Emersona ;)
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1505
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvekod vasco » ned 10 úno 22:21

Jo to já nevím, já ty chlapy z druhé směny neznám...
Uživatelský avatar
vasco
Letec
 
Příspěvky: 1665
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvekod pjanda » ned 10 úno 22:26

Bond007 píše:Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2t :D


Jaka cisla by sis tak predstavoval? ;) Bavili jsme se o tom, mne to prijde uz na mokru tragicky a snih uz jsem odmitl byt jen pokouset. Staci vlhko a byt limit neni zase tak nizko, tak hranice mezi dobrou trakci a uletem je siroka asi 0,1 mm a s tim motorem je tak narocny ji pokouset... Muzeme nekdy udelat prime srovnani, uvidime. Rikal jsem to uz drive, ale myslim, ze bude stacit mozna i -200 PS ve spickovem aute jine koncepce, abys nemel sanci ujet na mokru a -100 PS na suchu.

Mozna se mylim, mozna mi vytres zrak, je to jen muj pocit a predpoklad. Ale osobne bych si na to nevsadil ;)

Jinak RS6 neni zrovna prototyp nejake mrstne, ovladatelne, vyuzitelne ctyrkolky, to je dalnicni expres. To je taky velmi neefektivni auto, i o tom jsme se bavili...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
 
Příspěvky: 2992
Registrován: ned 06 úno 13:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod mmira » ned 10 úno 22:57

^:)^ wow, tu to jede jak za starych casu
Autoforum.cz
beetle S
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4589
Registrován: pon 07 úno 22:51

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků