Stránka 1251 z 1374

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 16:19
od pavproch
pjanda píše:
pavproch píše:Dodneška si pamatuju to i to.


Az to budes mi, zajed, udelame revival, oslavu preziti :)


Jo, ozvu se, mobil (dík za SMS) sem si uložil. Jezdím několikrát do roka na hřbitov v ČB za rodičema, takže důvod se vždycky najde.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 16:58
od jerry
Snowman000 píše:Vitazom podla mna su japonci a korejci...maju male a jednoduche portfolio, plne malych aut bez vykonnych verzii a hlavne nemaju zakaznikov ktori im daju kazdu zmenu vyzrat a najviac si to odskace Mergl s BMW...cele mi to pripomina 70-te roky v US...


Souhlasím. Jak se auta sjednocují v jedno "univerzální", tak ja otázka času, kdy lidi pochopí, že připlácet horentní sumy za značku je nesmysl. Kolik bylo na trhu různých značek ještě v 70.letech. A dnes?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 17:19
od 911T
pavproch píše:Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.


Neblazni. Nechaj im to tam na vykup nech si to vyzeru. V ackach nedostanes ani na ten piaty motor.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 17:47
od rhinos
koukam ze to dnes uz nekdo nevydrzel :D Potkal jsem v Plzni jednu Z4 se staženou střechou ;)
A taky mi jinej bramborák poděkoval za uvolnění levého pruhu a to jsem nejel ani v bramboře ;) Toho jsem se od koncerňáků snad ještě nedočkal. A pak že baworáci jsou namyšlený prasata ;;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 18:19
od Vrooom
pjanda píše:
Vrooom píše:A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.


Ale jel jsem se vsim, vc. CS a z popsanych problemu neni uniku, F80 marni mozna i 100 koni oproti tomu, jak dokazi potencial vyuzivat dnesni nejlepsi auta.


Jaka auta stejne tridy? C63, to asi nee, Alfa QV s nevypinatelnou kecaci elektronikou? Zajima me, co dokaze bezproblemu prenaset tech 550NM na silnici pres zadni kola a odvest 4 lidi :-).

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 18:42
od pjanda
Vrooom píše:Jaka auta stejne tridy? C63, to asi nee, Alfa QV s nevypinatelnou kecaci elektronikou? Zajima me, co dokaze bezproblemu prenaset tech 550NM na silnici pres zadni kola a odvest 4 lidi :-).


Proc se fixovat na stejnou tridu a koncepci pohonu? Hovorim o mire vyuziti potencialu obecne. Je hezke mit 450konovy sedan se zadnim pohonem, ale k cemu je Vam dobry, kdyz za jakychkoli neoptimalnich podminek udelate lepsi vykon s Golfem R za 1/3 ceny? A s polovicni spotrebou? Mimochodem v aute, do ktereho se 4 lidi vejdou prakticky stejne, ma podvozek schopny lepe pracovat se spatnym povrchem a ve 260 je v nem pocitove asi tak polovicni hluk? F80 zkratka svym pojetim mari potencial auta takoveho kalibru a nedava vymenou za to nic zasadniho, protoze zadni pohon v kombinaci s timto motorem, ovladatelnosti a celkovym sladenim neni zadna velka zabava krotit. Je v podstate zbytecne srovnavat to s jinymi tak vykonnymi auty, protoze dnes existuji auta o ~100 koni slabsi, ktere dovedou ve vysledku totez, jen tak moc nezabiji svuj potencial.

Nejvetsi problem na F80 je jednoznacne motor - dynamika neodpovida 450 PS, ovladatelnost a charakter ubijeji vyuzitelnost i toho, co zbylo a neefektivita krivi usmev, kdyz uz to vsechno dostanete do polohy, kdy to nejak funguje, preje vam pocasi, probudil jste se s rychlyma rukama a nohama atp.

Nechapejte to spatne, kdyz za nejakych 15°C za sucha zacnete z toho auta zdimat maximum, je to tak rychle, ze se dela spatne i me, CCB dovoli vsechno tahnout az do krajnosti, nedovedu si predstavit, ze by nekdo s cimkoli dokazal byt mimo okruh rychlejsi. Ale na nadrz pak ujedete tak ~130 km, takze pokud jedete dal nez 130 km, rychlost presunu je stejne v haji. A takove podminky trefite asi 5 dnu v roce. Jako hracka pro obcasnou potechu dobre, jako rychle auto pro kazdy den drahy rozmar.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 19:08
od Bond007
pro nas, co jezdime opatrne, je F80 dostatecna :)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 19:10
od Arnie J
pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 19:38
od Bond007
Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?

tak M3 a F30 335i nebo 40i jsou absolutne nesrovnatelny auta :) za mě, jako bývalýho majitele F80 a částečnýho uživatele 340i a 140i je u F80 problém právě ve fungování třeba na vodě... 340i ma vzadu 255 pneu, F80 285... + samosvor, mnohem ostrejsi motor atd z toho delaji mnohem narocnejsi auto na rizeni. Mě osobně to vyhovuje, ale ja uz jezdim jen jako duchodce :D

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 10 úno 20:30
od vasco
Tak von né každej je wannabe fittipaldi, že jo. Já jako řidič lopata (který si to umí navíc přiznat :D) jsem z toho auta odvařený každý boží den a nikdy mě žádné mé auto tolik netěšilo.

V bodech tedy můj subjektivní pohled BFU, který využívá tak 3% potenciálu auta:
+ rychlé to je jako prase
+ pořizovací cena mi přijde rozumná, jak u nových, tak ojetin
+ při prodeji na tom člověk netratí kalhoty
+ u mě dlouhodobá spotřeba kolem 12/100
+ provozní náklady (při mém stylu jízdy) nula nula prd, mám servisní a repair pakety. Předepsaný a předplacený servis je teda co 30tkm, což je nesmysl, takže já měním co 8-10tkm mimo autorizák a oleje plus filtry (vše origo, kupuju si sám u AD) je asi 3500Kč. Ceny pneu za mne ok.
+ odvezu v tom ženu, dítě a kočárek na víkend do Alp a užiju si to
+ je to show jako prase

A na nevýhody si aktuálně vzpomenu dvě:
+ je to show jako prase
+ při rychlejších dálničních přesunech to skutečně žere jako prokopnuté, na to mám naštěstí doma a ve firmě i jiné auta