Stránka 1237 z 1367

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 21 led 20:44
od Zajda
Minimálně ty základní objemy (a spoustu dalších specifikací) jde dohledat v téhle databázi:
https://www.automobile-catalog.com/
Web je sice místy trochu neohrabaný, ale takhle podrobná data jsem nikde jinde neviděl.

Z dieslových ne-SUV si myslím vede Jaguar XJ (82l), následován Quattroporte (80l) a 7er (78l) :-)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 21 led 21:52
od M.Z.
Já mám 130l :D

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 21 led 22:08
od Eda
Kdyz uz sme u tech novejch aut neprijde vam ze se docela citelne zdrazilo? Ja se uz nejakou dobu divam po HH pripadne warm hatch a tam je narust docela citelnej. Za co driv byl swift sport je ted up gti, za co byla fiesta st je ted swift. A napriklad Ibiza FR s 1.5 TSI startovala pod 400, ted uz do ni 1.5 ani nedavaji a nejsilnejsi benzin s manualem je 1.0 TSI za 413....

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 21 led 22:35
od Zajda
Možná konkrétně u tohohle typu aut, jinak ne. A spíš se i změnila skladba trhu a jsou to všechno trochu jiná auta než v minulých generacích. Cena předchozícho Swiftu Sport byla neuvěřitelné v jakýchkoliv měřítkách a platilo to snad jen na našem trhu. Nebylo turbo, nebyla výroba v Japonsku. Ford má pro mě dlouhodobě nesrozumitelnou cenovou politiku, např. překrývající se ceny Fiesty a Focusu. ST tehdy přišla až v pozdější fázi vývojového cyklu s faceliftem, tj. nějakých 5 let po uvedení, to je další rozdíl.
A Ibiza 1.0 za 400+? To snad nemůže být základní cena :-)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 07:34
od Stepan
Polo GTI taky. Minulá generace 450, tahle 540. Ještěže zrušili GTI a už je jenom GTI performance, jinak by to nedávalo moc smysl :-??

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 08:19
od Snowman000
Ale kolko krasnej vybavy je teraz v serii ;;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 09:49
od denis
Eda: Tiež sa obzerám po niečom z tejto kategórie. Podmienkou sú 4 valce, manuál, najlepšie atmosféra ale ani turbo by nevadilo. Swift sport minulej generácie by bol presne podľa mojich predstáv (až na tú dlhú prevodovku) keby sa ešte vyrábal. Žiaľ nová generácia je o 4000€ drahšia, takže nepripadá do úvahy. Asi skončím pri swifte s 1.2 90k, takže žiadny warm hatch, ale cold hatch :D
Tip: ešte ostáva Opel Corsa 1.4T 110kw 6MT za od cca 13000€

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 10:22
od Snowman000
Yaris je s 1,33 4 valcom so 111k (od 11500€) a je to celkom prijemne hrave ;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 10:27
od Eda
Zajda: asi sem to spatne napsal - neni to zaklad ale vybava FR (s tou 1.5 to tenkrat s mensi vybavou neslo). Myslel sem tim ze FR s 1.5 byla za 396 tusim, ted je FR jen s 1.0 za 393 s 95k nebo za 413 s 115k, to me prijde hroznej rozdil (nesrovnatelna dynamika se stejnou vybavou za nizsi cenu).

Jinak ten Swift je skoda, vykon bliz k Up GTI a cena bliz k Fieste ST. Ale jeste sem v nem nejel, z testu to vypada ze realna dynamika bude lepsi nez papirovy hodnoty

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 22 led 10:40
od Zajda
Dynamika bude vpohodě, jelikož je Swift mezigeneračně snad o 100 kg lehčí. Já jezdil s 1,2 66 kW co má asi 910 kg a přišlo mi to už hodně blízko předchozímu Sportu :)