od pavproch » stř 09 led 18:20
Napíšu jak to bylo.
2012 sem tady v CZ koupil novou 330ix e91 s N53B30 - v autorizáku BMW, hned s nulou na tachu sem tomu dal sodu a tím sem ho zajel (motor) sice k supr výkonu, ale taky jen k životnosti 1/4mio km.
Když se mi na tachu blížilo 250.000 km, tak motor začal "zlobit" (žrát wolej jak prokopnutý, ztráty výkonu, hlučnost atd.), protože to auto mám ráth (a chcu si ho nerchat "nafurt") rozhodl jsem se pro gruntovní generálku (koupit + namontovat komplet nový drivetrain: motor, převodovka, xDrive).
Problémy nastaly posléze: "Nový" motor N53B30, koupený v BMW, totiž nebyl úplně "nový" ale repas blok + vše ostatní nové .... a ten repas (Nikasil) se jim nepovedl v celé sérii repas motorů- jak jsem zjistil na vlastní kůži, ty repasy mají téměř nulovou životnost (druhý motor = 9 tis km, třetí motor=7,5tis km, čtvrtý asi 8 tis km a kaput), fčíl čekám, až v BMW něco vymyslí a dají mi tam pátý N53B30. A doufám, že ten už vydrží dýl než 7-9 tis km.
Tož tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.