Re: BMW Divize
Napsal: čtv 06 pro 20:09
Taký dobrý fén , nie je nikdy zlý a hlavne v R6
To můžu potvrdit, obzvlášť když je to foukání od G-Power .jožko píše:Taký dobrý fén , nie je nikdy zlý a hlavne v R6
5ti blik a docela pomalej sjem mel v Giulii kdyz jsem ji koupil a bylo to nepouzitelny, za tu dobu stihl clovek zmenit pruh i 2x, nastesti to spravil update fw velice rychle. Ve 250ti je to burt, tam jedes rovne a mas cas, ale trebas v 60ti na magistrale s 3+ vice pruhy je 5ti blik moc. Ale stejne je diskutabilni jestli blinkr pri rychlejsich manevrech vubec pouzivat kdyz vetsina okolnich ridicu ma reakce jak panda v shanghaisky zoo po nedelnim obede...driver píše:Proč ten blikač nepustíš včas před započetím?Bond007 píše:Kdyz se aktivne proplitas provozem je trojblik k zlosti... blikas pak tam, kam uz nejedesmattonecz píše:To seš z BMW zvyklej neblikat? Nebo bliknout jen jednou aby se vyjádřilo opovržení
Adaptivni tempomat pak na dalnici v provozu porad jen brzdi... uplne nepouzitelny
Jednoblik s změnou jízdního pruhu náhle během půl sekundy za bezpečný považovat nelze.
Počkej, až potkáš někoho rychlejšího a sundá Tě, protože jsi nečitelný.
Mimo to, zběsile neznamená rychle.
Používám PĚTIblik pár let a ani při 250kmh nemám problém že bych blikal kam nejedu.
Smrdí to kapku "myškováním"
Adaptivní tempomat při jízdním módu "RACE" je automaticky mimo provoz, v případě že chceš spěchat.
A při běžné jízdě je fajn. A vždy máš volby nastavení a On-OFF pro extrémně hustý provoz.
A když akceptuji sem tam manévr, kde na blinkry není čas, s přihlédnutím na to, že jsi pánem situace a víš, že tam nepřiletí zezadu 2x rychlejší moto a nesundá tě, tak i jízda bez blinkrů se občas stane, ale nesouvisí to s tím, že by trippling obtěžoval.
Kdo nekdy videl pandy v shanghaisky zoo, vi o cem mluvimřidičBOB píše:Hele, pandu z toho vynech, jo?!
Tahle myšlenka, zpracovaná nějakým rozumný úpravcem by se mi hodně líbila - nedělat z toho M3, jen vzít ten 3litr a zbavit ho emisních pout. HW více-méně ponechat, jen třeba GO + sání a sportovní cat a ecu s lepší mapou (ideálně přepínací). Bondova RS6 z toho v přímce stejně nebude (ale budeš jezdit za 1/4 spotřebu ).pavproch píše:Neska sem celou cestu domů (jen po I/35 - od LB až domů) uvažoval..... takže fčíl počkám na pátý motor, když sa aji ten posere, tak tam nechám dát šestý a zároveň s tím zkusím někde (říše, UK) koupit 330iX (e90-93) "na díly" a následně z něj vyndám N53B30. Tak, vymyšleno to mám....