Stránka 1179 z 1387

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pon 13 srp 13:27
od jerry
Myslím, že před těma 4 roky cena lízala dno. Na druhou stranu, až přijde krize, tak bublina investic do aut hodně splaskne. A potom, ty sis udělal hooodně velkou radost. A to je za víc, než všechny spekulace.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: čtv 16 srp 20:39
od PeTr7650
Mám problém s citlivým řízením u F10 535i RWD 2015.
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.

Nesetkal se s tím někdo?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: čtv 16 srp 20:49
od 970ka
Já jsem to kvůli tomu prodal,také mi F11 nesedla. Zkusil bych No RFT pneu od stejného výrobce a co tlumiče ?

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: čtv 16 srp 21:03
od PeTr7650
zítra nasadím non rft zimní sadu z jiného auta.
měli jsme na firmě f10 30d rwd 2010 a to bylo stabilní v jakékoliv rychlosti. Část přičítám elektrickému servu, ale todle už je až životu nebezpečné

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pát 17 srp 05:04
od Spectral
To už zní, jako kdyby bylo na podvozku buď někde něco uvolněné, nebo totálně vybitý nějaký silentblok. Prostě že v té nápravě (ať už přední nebo zadní) chodí něco, co chodit nemá.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: pát 17 srp 06:00
od Bond007
PeTr7650 píše:Mám problém s citlivým řízením u F10 535i RWD 2015.
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.

Nesetkal se s tím někdo?

Podle me muze byt problem v kombinaci pneu.. mel jsem to kdysi na e60 a nedalo se s tim skoro jezdit... taky dunlop + michelin
Od te doby uz vyrobce ani typ nekombinuju

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: sob 18 srp 12:21
od Vrooom
Menili jste nekdy nekdo lambu svepomoci? :-) Ty servisy tady jsou vsechny na jedno brdo, nemame cas, za mesic ... Nezda se to prilis slozity ...

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 19 srp 05:11
od Spectral
Samotný teoretický postup je superjednoduchý. Rozpojit konektor a vyšroubovat sondu, našroubovat novou, zapojit konektor. Jsou tam ale dva zásadní problémy:
1) bývá tam strašně špatný přístup, kvůli kterému musíš rozebrat/demontovat spoustu věcí;
2) sonda nejde povolit, protože je tam svinsky zarezlá a kousnutá a máš šanci ji urvat.

P.S. Nikdy jsem to nedělal, ale několikrát jsem viděl, jak to dělají moji servisáci :D Problém č. 2 u mě nikdy nenastal, ale co jsem slyšel, tak někdy to fakt povolit nejde.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 19 srp 12:47
od Dallen
Výměna je asi jedna z nejjednoduších co jde udělat. Samozřejmně se to odvíjí, kde se sonda nachází.

Nikdy jsem nezažil, že by byla nějak výrazně kousnutá, ale je vhodné na to mít klíč na brzdové trubky.

Jinak ideální je nechat zapojený konektor, vyšroubovat sondu, navázat na ní provázek, konektor odpojit a vytáhnout sondu s provázkem, pak přes provázek natáhnout novou sondu.

Na co si chce dávat pozor, je, aby kabeláž byla vedena tak jak má být a nedocházelo k dotyku s výfukem.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: ned 19 srp 20:42
od spooon
když je přístup, je dobrý ji povolovat na horkým potrubí, jde to lépe.