od NoCom » pát 03 srp 09:26
Vyjmecne musim taky zareagovat k tematu zapsani kompresoru do TP.
Cca 4 roky nazpet sem koupil 330i, kde jiz kompresor od G-Poweru byl, auto bylo z nemecka, tudis vse oficialne zapsane v nemeckym TP. Kdyz jsem sel auto prihlasit, pochopitelne sem "technika" na vse upozornil, ze bych to tam rad mel zapsane, atd. Ohrnul oboci a rikal, nooo, jako nic neslibuji... Za tyden si jdu pro hotovy dovoz, s tim, ze to tam nemam. Jasne, bylo to tam nemecky, asi dva radky, vcetne druhu kompresoru, atd. Myslim si, ze problem hlavne je, ze to cesky urednik nikdy nevidel a neumi to ani precist, nebo prelozit, hlavne by to byla prace navic. Byl sem ujisten, ze vykon budu mit zapsany spravne. Bohuzel, ani cislo v kolonce vykon v Kw se nepodarilo opsat, to uz me trosku sralo, protoze cisla plati stejne v nemecku, i u nas, ze. Tak to jdu reklamovat, s tim prichazi opet velike haloo, protoze dle retoriky "technika" je auto tzv. neztotozneno (asi proste v databazi 330i je vykon tento, ale ja mam jiny - nevim) tak skutecne vetu, NEZTOTOZNENO mam v TP dole v poznamce.Avsak vykon mam jiz zapsan v poradku.
Na STK sem nemel nikdy problem, zatim sem to neresil, i kdyz sem zvazoval pravni kroky, kdyz to bylo jeste cerstve. Ono, rekneme si narovinu, kdyz me neco chybi, nebo nekde je jedno cislo jinak, nebo je nedej boze evidencka na jinou osobu, tak me proste vyhodi s tim, ze toto v zadnem pripade neni mozne, jak pise kolega, rozdil v 1dB, jako vazne? Nehede na to, ze ja jsem to v TP mel, jak je mozne vydat novy TP bez toho?
Co z toho plyne je asi kazdemu jasne, proste nase misto je tady, tady v pr....