Re: BMW Divize
Napsal: úte 17 črc 22:46
Mi ta konfigurace přijde divná. Jakože má Schaltgetriebe, což oproti minimálně tehdejší dostupné automatice je volba znalce, má i adaptivní tempomat (=dálniční vozidlo), ale zase nemá adaptive drive.
Ještěže tak. S adaptivem (a možná v kombi) by to byla bezchybná volba a musel bych si doma vyslechnout přednášku na téma jakej sem kretén, ať si objednám novou trojku a neobtěžuju. Takhle jsem v klidu
x2005: Jak kdybych slyšel otce Ono když si člověk řekne RWD V8 5er v manuálu, tak těžko v současné nabídce BMW hledat adekvátní alternativu. A navíc za ty prachy, ikdyž 440k je na E60 už hodně. Když si představím co všechno se může posrat na inzerovaném voze, jenom ztráta hodnoty nové 3er ve výbavě a motorizaci pokryje možné výdaje. Jaké je tedy zbývající + nového auta? Že nebude stát tolik v servisu? Status? Nic jiného mě nenapadá...
Přesně tenhle problém totiž teď řeším. Rodiče/zaměstnavatelé by preferovali nový Passat/320d, ale ustoupí po menším odporu na 335d (=530d, ale to je mi k ničemu, rozmnožovat se neplánuji, masírku neřeším, pocit "velkého" auta mě nebaví) Když já bych radši něco podobného jako jsem linkoval výše, což v pětiletém cyklu vyjde pravděpodobně levněji. Ale je to starý křáp a ne nové se zárukou
A STK. No lol. Zrovna se to na dfensu řeší. Ty nemáš svého servisáka?
Brus: Byl jsem tam pár let zpátky a taky minulý měsíc, přímo v tom muzeu. Ačkoliv to asi oficiálně nikde neukazovali, propad je jasný. Dřív tam stála M5 E60 a M5 F10, na obrazovkách ukazovali drifty, sprinty, no prostě bylo to zajímavé koukání. Teď mám pocit, že na baterky jsou i holky u vchodu a celá expozice je nějaká zelená.
Ještěže tak. S adaptivem (a možná v kombi) by to byla bezchybná volba a musel bych si doma vyslechnout přednášku na téma jakej sem kretén, ať si objednám novou trojku a neobtěžuju. Takhle jsem v klidu
x2005: Jak kdybych slyšel otce Ono když si člověk řekne RWD V8 5er v manuálu, tak těžko v současné nabídce BMW hledat adekvátní alternativu. A navíc za ty prachy, ikdyž 440k je na E60 už hodně. Když si představím co všechno se může posrat na inzerovaném voze, jenom ztráta hodnoty nové 3er ve výbavě a motorizaci pokryje možné výdaje. Jaké je tedy zbývající + nového auta? Že nebude stát tolik v servisu? Status? Nic jiného mě nenapadá...
Přesně tenhle problém totiž teď řeším. Rodiče/zaměstnavatelé by preferovali nový Passat/320d, ale ustoupí po menším odporu na 335d (=530d, ale to je mi k ničemu, rozmnožovat se neplánuji, masírku neřeším, pocit "velkého" auta mě nebaví) Když já bych radši něco podobného jako jsem linkoval výše, což v pětiletém cyklu vyjde pravděpodobně levněji. Ale je to starý křáp a ne nové se zárukou
A STK. No lol. Zrovna se to na dfensu řeší. Ty nemáš svého servisáka?
Brus: Byl jsem tam pár let zpátky a taky minulý měsíc, přímo v tom muzeu. Ačkoliv to asi oficiálně nikde neukazovali, propad je jasný. Dřív tam stála M5 E60 a M5 F10, na obrazovkách ukazovali drifty, sprinty, no prostě bylo to zajímavé koukání. Teď mám pocit, že na baterky jsou i holky u vchodu a celá expozice je nějaká zelená.