BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pavproch píše:Tak. První tisícovka kilometrů zajíždění TŘETÍHO motoru je (úspěšně) za mnou.... :D
Tfuj, tfuj, klep, klep : ať se vše zadaří.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16364
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Thx
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
MadJoe
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: BMW Divize

Příspěvek od MadJoe »

S těmi automaty a manuály máte pravdu, naštěstí se stále dá pár aut s manuály koupit.
Sám jsem relativně mlady, (byť se tak mnohdy necítím :-D ) a do mého víkendového auta mi nic jiného než manuál zatím nesmí.
Díky bohu za M3 s manuálem :x :-*
Bohužel v tomhle jsme spíše výjimky, než pravidlo, 99%lidí upřednostňuje automat i ve víkendovce :ymsick:
Jo, přemýšlení o náhradě M3 a koupení nové hračky začíná být docela oříšek.
Alpina jen s automatem. Cayman je naštěstí stále s manuálem :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5478
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Vzhledem k tomu, že u AT i s plně vypnutou stabilizací, bývá aktivní jakýsi pre crash systém, je pro ostrou jízdu vhodnější manuál, nic do toho nekecá.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5451
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Ten precrash systém je děsivá píčovina, u BMW nevím, u koncernu mě to naučilo jezdit s omezenou stabilizací, protože pak se vypne i precrash a dá se s tím normálně fungovat.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5478
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

I když vlastně QV to dělalo i v manuálu, tak asi to úplně převodovkou nebude.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od jožko »

presne tak,v tých serpentínach domov z NS to furt obmedzovalo výkon aj v race. Asi treba mrknuť na poistky :-\
Z normalnejších áut to vidím do budúcna jedine na Poršä s kutáčom
retron
Letec
Příspěvky: 1385
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

QV zařízli emise, oficiálně to přiznali
Mě to ZFo taky nebaví, ikdyž uznám že na automat je dobré, ale buď to rychlost shodí moc brzo anebo jí to tam nesmyslně drží (Veloce na D mod), další věc, že i s head-upem člověk pořádně neví co tam aktuálně má a v 8st. už se moc neorientuje, chvíli si hraje s pádlama a pak to řeší kick downem. Možná je to částečně tím jak aktuální auta neskutečným způsobem maskují rychlost, pocitově nejde moc poznat jestli jedete 80 nebo 150. Já sem už dokonce na vážkách jestli vzít benzín v automatu nebo radší kousnout diesel v manuálu.
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od jožko »

Počkaj ty máš v Julke HUD ?? Čo to tam máš ?
MadJoe
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: BMW Divize

Příspěvek od MadJoe »

jožko > Největší sranda je, že takové info, jako, že např auto má stále aktivovanou stabilizaci, respektive něco co omezuje výkon i když se stabilizace tváří, že je vypnutá, se nikde moc dočíst nedá. Nepoví to ani dealeři, ani se to nedočteš v testech a v těch dnešních chytrých autech je to úplné vypnutí za trest - moc elektroniky, která to zněmožňuje obejít :(
Jako když jsem měl MX-5 ND, všichni povídali, že jde plně vypnout stabilizace a přitom stále byla od určité chvíle aktivní :((
Snad aspoň Porsche nechává u nových aut možnost opravdu plně vypnout stabilizaci :-D BMW to tak díky bohu má.
Odpovědět