BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2427
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

6/2018 byl posledni mesic, kdy se RWD s manualem delalo
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jj, je to tak - sem v CarTecu (Vitkovice) obcházel, co tam mají vystavené Premium Selection (několik ///M3, M4, 760iL, 2x nová Z4 = ani jeden manuál, fšecko AT). Sem si tam s m4Zlikem (MT) připadal jak dinosarus.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2552
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Já v té mmirově jel a přišlo mi to fajn, takové měkoučké - docela se to naklání. 3er má super pozici za volantem, člověk je víc zapadlý než v 1er. Žádný sporťák, ale spíš auto na příjemné ježdění :-)
Thanh1
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 07 črc 16:29

Re: BMW Divize

Příspěvek od Thanh1 »

BMW is a renowned German automobile manufacturer that specializes in luxury vehicles, motorcycles, and engines. The BMW division encompasses various models and series of cars, including sedans, SUVs, electric vehicles, and sports cars. Known for their performance, innovation, and premium quality, BMW vehicles are sought after by automotive enthusiasts worldwide.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Jakou můžou mít házivost kotouče? Na levém předním mám -0,04 do +0,05 mm. Na pravém +0,05 mm. Je to ok?
Našel jsem že by to mělo být standardně do 0,20mm. Max 0,40mm což mi příjde už brutálně dost..? Měřil jsem to na středu kotouče. Někdo zase píše, že měřit na vnějším okraji kotouče.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: BMW Divize

Příspěvek od DoubleSix »

Jsou 3 míry, které je potřeba správně změřit a oddělit jednu od druhé.
Ty rozměry jsou:
- házivost kotouče (z důvodů pokřivení)
- diference tloušťky kotouče (tloušťka kotouče není po celém obvodu stejná)
- házivost nábojky kola (na ní je namontovaný kotouč)
Tyhle 3 míry se sčítají a mohou být až 0,7mm dohromady.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

náboj je naprosto OK. Jediné míry jsem naměřil na kotouči. Hmm.. tak v tom případě bych ty vibrace mohlo způsobovat zadní zavěšení předních kol.
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: BMW Divize

Příspěvek od DoubleSix »

Vypadlo mi tam jedno desetinné místo, správně je 0,07mm. Jinak by to nemohlo fungovat, mezera mezi destičkou a kotoučem je tak max.0,1mm.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Brambor2 neska dostal nové (všechny čtyři) brzd. kotouče, bohužel se mi ale tentokrát nepodařilo u Cquence v US koupit slotted/dimpled zadní (ani jednou z mých karet nešlo zaplatit, furt to hlásilo chybu - prý rozdíl mezi zadanou adresou a adresou přiřazenou ke kartě, přitom byly stejné) takže přední má slotted/dimpled (S2NHA 340mm) a zadní hladké. A vzhůru do dalších 60-80 tis km.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16374
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Kotouče už jsou zajeté (čti fialové) - z Bumbálky dolů sem to opakovaně rozjel na 180+ a plné brzdy do (skoro) zastavení. Tak to bysme měli.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět