BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

911T píše:Ale sak sa nemusis hned oduvat ked zaznie trocha objektivnej kritiky na tvoju srdcovku. Ona ta zabava za volantom nastastie nie je definovana poctom valcov ale skor hmotnostou auta, len ty to mas zjavne inak.
+1 Souhlas, pokud se zábavou myslí rychlejší jízda v zatáčkách. Když půjde o easy ride krajinou, může být zábava i v osmihrnkovém mustangu. Ale to asi není případ M2. Auta i lidi přibírají :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: BMW Divize

Příspěvek od Sajmik »

maciak píše:a koho zaujimaju casy na trati? podstata je ze pre mna zabavne auto je minimalne 6 valec. Pretoto sme zavrhli kupu 718, ktoru sme planovali koncom roka ostavame s dalsim funcarom verny znacke.

Zvlastne ze doteraz si nechapal preco je m2 taka tazka a naraz ked spomeniem motor uz naraz vies ze je o 70 kg tazsia.

A ktej tvojej logike otom ze konkurencna vyhoda m4 ma nejaky vply a dokonca robi m2 nevyhodu sa radsej vyjadrovat nebudem.
M2 nemá o 70kg těžší motor! S55 v M2C je k tomu možná blíž, ale pořád ne 70kg
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: BMW Divize

Příspěvek od Sajmik »

911T píše:Ale sak sa nemusis hned oduvat ked zaznie trocha objektivnej kritiky na tvoju srdcovku. Ona ta zabava za volantom nastastie nie je definovana poctom valcov ale skor hmotnostou auta, len ty to mas zjavne inak.

Ale sak ty si sam povedal ze rozdiel v motore je 70 kilov. Ja som to nevedel a ani nezistoval. :) Mna skor zaujma v com je podla teba objektivne lepsi motor M2 oproti spominanemu 2.5 v RS3, alebo boxeru s variabilnou geometriou lopatiek v 718 S.
motor v 718 S mě zklamal, od turbo prodlevy po nezáživnej zvuk

ale jede to pekelně :)
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2421
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

od 6.měsíce už nelze objednat 40i bez DPF :( ono to víceméně nelze už teď.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Kdykoliv se s otcem vidím, tak mu vysvětluju, že je potřeba fofrem objednat M3 nebo 140i, dokud to jde s manuálem. A ideálně to za 2,5 roku vyměnit za něco jiného... Nějak mě neposlouchá, prej už je na tyhle opičárny starej a navíc teď nové auto má. čtyřkolku, naftu, automat a prej v tom nevidí smysl. :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5589
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Chce to nechať ho v tom povozit a zmysel sa hned nájde ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Má oproti mě +15% ve všech směrech, únos nepřipadá v úvahu... Možná chloroform by pomohl.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2550
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Imho to nema vubec smysl kupovat nejaky M3 apod. kdyz to mu to nic nerika.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5589
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

M3 mozna ne...ale 340i/140i by mohlo...su to primarne hodne dobre GTcka, človek v nich je dost nad vecou vykonom a zároveň to neunavuje nejakou prehnanou agresivitou...no ked sa človeku zachce zablbnut tak to ide hodne dobre ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Snow: Vroom má pravdu. Otec se ve sportovních autech něco najezdil, ale nemá potřebu žádné vlastnit. Přecejen, znamená to vyndat 1,5mio+(a to jsme u úplného entry levelu, M2, možná nějaký dobrý deal na Caymana) z kapsy za něco, co bude většinu času stát v garáži.* A při adekvátním využívání seš v tom za desítky korun na každém ujetém kilometru, ať už na amortizaci/spotřebáku/palivu. Nebo to koupíš jetý, škrtneš amortizaci a budeš mít hlavu jak pátrací balón pokaždý, když v servisu něco poserou (=pokaždý, když do toho servisu budeš muset jet).

A neadekvátní využití, tzn. machrovačka v Pařížský před buchtama nebo v hospodě před kámošema nějak nepadá v úvahu. V tomhle otec nikdy nejel a doufám, že se to na starý kolena nezmění.

Ale i přesto nutně potřebuju, aby v garáži stálo něco co má přes 300 benzínových koníků, manuál a já to po každý jízdě akorát dotankuju, vrátím sedačku tak jak byla, zavřu vrata a zdrhnu od toho :D

*Pod pojmem potah si každej představí něco jiného. Pro mě je to max 3er, nechápu, proč bych někdy měl mít větší auto. Postarší pánové na to mají jiný názor. tři metry rozvor a na vzduchu, jezdím si jak na obláčku Takže M3 jako potahovka rozhodně nehrozí. To spíš jako vzpomínka na časy než světu definitivně jeblo :ymhug:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět