BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Předseda píše:Při běžné jízdě to poznáš jak?
Poznáš to např. na mokru, kdy je lepší trakce, nebo při rychlém opuštění (nebo naopak najetí do) křižovatky. Prostě je to to nejlepší, co do auta můžeš dát, když ho chceš někam posunout.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5565
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Hlavne pri spatnom presadnuti je to najviac...s blbou MX5 a svorom sa na mokre odvazim pichnut do mensej medzery na Tckovej krizovatke ako na M135i so vsetkymi jej elektronickymi blbostami ale bez svoru...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

Ty jo, M135i nemala m sport dif?

Riesim vrzganie panelu dveri vo vodicivych dverach (ake rarita u bmw, ze...). Proste po zatvoreni dveri to vrzga a puka v mieste laktovej opierky smerom k b stlpku. Ked ho laktom zatkacim tak prestane. Z toho usudzujem, ze asi to nacvaknutie. Mozno sa mylim. Co tam na to? Len namazat alebo radsej tie cvoky co drzia panel obalit nejakym filcom a tak nacvaknut?

Alebo nebodaj servis??? Tomu by som sa rad vyhol :(
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5565
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

brasci píše:Ty jo, M135i nemala m sport dif?
Obrázek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Ty jo, to bude teda "servisní" začátek týdne: Hned v pondělí ráno vezu brambora2 k Michalovi na servis 120tis km (to je snad první servis, že JEN olej a filtry :D ), následně k němu dám Leguána (servis 105tis km, tady už to jen olej a filtry nebudou, teče jeden zadní tlumič = oba zadní nové) a paq Pindica na ten kardan. Ufffff ... a hlavně to potom budu muset i zaplatit, což bude - díky tomu drahému kardanu - pěkná pálka. Ufff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 281
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

ja som stravil tri dni v garazi, lebo uz ma stvala ta spojka,ze na prevadzkovej teplote auta, motora a prevodovky mi lepili nejako tie lamely o seba a pri brzdeni to nechcelo vyradzovat. Musel som si dopomoct medziplynom, nech roztoci tu dvojspojku a tak to islo. Pri akceleracii ziaden problem nikdy :)) a tam to radilo okamzite, bolo to divne ,ale naucil som sa zit s medziplynmi radenim smerom dole.
Len konecne som sa rozhybal a pisal vyrobcovi ptb-shop.de (robia same taketo spojkove sady na vela znaciek) ; ze mam s tym proste problemy, vymenil som hlavny aj pomocny spojkovy valec a nic, ze to musi byt spojka.
Robia aj dvojspojky na povodny dvojhmotak, co je super. Ale ja som siel zas do jednohmotneho.

Tak mi poslal novy set ,verzia 2. Ja som mal este verziu 1 a tu uz ani nepredavaju.Takze asi uz viem aj preco. =)) Tato ma uplne inak riesene uchytenie oboch lamiel plus ma stredovy medziclen na pruznej spone.

Len dat dole tie horne sruby z prevodovky ,to je masaker a clovek spomina vsetkych svatych. Popri tom som uz dal aj upravene downpipes - seriove rury,ale vybrate Katy, vo vnutri priechodzia rura a vyplnene tlmiacou vatou kvoli tlmeniu vibracii a rezonancie.

Plus som konecne nahodil ten shortshifter. To je teraz jedna basen radit. Zapada to presne ako H prevodovka. paka nema volu ani milimeter. a Napr draha medzi 3 a 4 je max. 5cm.

Zabieham novy spojkovy set . A potom pridame vykonu. Ocakavam medzi 440-450 koni a 630-650Nm. :x Pojdem to aj pomerat na valcovu brzdu potom.

Spojka ide zatial perfektne bezproblemovo. Uvidime este po zabehu :ympray: Drzte palce ^:)^ :ympeace: Ale v prvom sete som mal jednu lamelu organiku a druhu keramiku a teraz som nechal obe Organiky odpruzene, nech to ma lepsiu tepelnu odolnost a hladsi nabeh.
Ta predchadzajuca mala udrzat 1300Nm a tato novsia verzia V2 sa dala navolit s roznymi pritlacakmi a lamelami, tak som nechal seriovy pritlacak LUK kvoli OEM feelingu spojkoveho pedalu a s tymi organikami to ma drzat 1000Nm.
Teda za mna pohoda. Lebo viac ako 750Nm v aute neplanujem jazdit. :D
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1363
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Nějak se nechytám, ale asi teda gratuluju :D
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 281
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

dik :-bd
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16287
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Ty jo, to bude teda "servisní" začátek týdne: Hned v pondělí ráno vezu brambora2 k Michalovi na servis 120tis km (to je snad první servis, že JEN olej a filtry :D ), následně k němu dám Leguána (servis 105tis km, tady už to jen olej a filtry nebudou, teče jeden zadní tlumič = oba zadní nové) a paq Pindica na ten kardan. Ufffff ... a hlavně to potom budu muset i zaplatit, což bude - díky tomu drahému kardanu - pěkná pálka. Ufff.
Tak, brambor2 a Leguán už sou zase "ready" do dalších km.... ráno sem Leguána doma nastartoval, ale Michalovi nechtěl... baterka je už asi ("už" po 9 letech) kaput. Fčíl de Pindica "pod nůž".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2413
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

bmw ma novou appku, tak jsem stahnul prihlasil se a ted mi to pise, ze mam bmw 218i, ktere se pohybuje nekde ve francii a ma najeto 5000km, zajimave
Pravda vyděsí
Odpovědět