BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

Svor by si chcel na tu 330i? Svor ako taky je fajn ale zit sa bez toho da. Ale najcastejsie jazdim v sport rezime, kde to ta elektronika viac svorne. To ma bavi aj pri beznej jazde, nie je to len o jazde bokom. Mal som ho aj na mazde a tam by som si to nevedel predstavit bez, take male hrave. Ale nebol elektronicky riadeny. Takze ak uz do toho sypes, chod do toho. Prilezitost vyskusat co ti to prida.
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
Příspěvky: 717
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Při běžné jízdě to poznáš jak? Právě si myslím, že pro běžnou jízdu bych se bez toho obešel. Na zimu je svor dobrý vždy. Imo by stačil svor a nemusí dělat xDrive. Kamarád co měl 335i + miatu, tak jízdu si víc užil s mazdou + svor. No 335i pustil a místo ní vzal RS3.. a stále je největší zábava s "blbou" mazdou..
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 207
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

@Predseda: co sa tyka olejovej vane, tak tam ani origo BMW nedava tesniaci tmel. Len cisto nove tesnenie, ktore je gumovo kovove. Tam je hlavne dorazne potrebne dat vsetky nove srouby na vanu. Kedze su hlinikove a dotahovane momentom, tak ak ich prepouzijes znova, povolia a bude to tiect.
Popri vani len nove silentbloky motora by som dal. Plus ked chces,tak novy starter :D

Co sa tyka svoru, tak s nim je auto v zakrutach a uz len s vypnutym preklzom ovela viac citatelnejsie a predvidatelnejsie.
Open diff ti nezachrani ani elektronicka nahrazka, ktora sa potom spolieha uz len na stabilizaciu vozidla, ked to prepiskne. Pri vypnutej aj stabilizacii ta uz nema co zachranovat.
Pri open diff si musis davat sakra pozor, ked to ide trochu bokom a potom to chyti grip a rozhodi auto a ked sa laknes a ides na brzdu, alebo das velmi "throttle lift" a moc volant a este to rozhodis viac ,tak nestihnes ani kontry davat :))
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
Příspěvky: 717
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Duke: díky za info. Tak tu pastu jsem koupil zbytečně, ale nevadí no. Nové šrouby mám, to je jasný :) Ty silentbloky se zdají být oukej. Zvažoval jsem je.

Nad svorem teda začínám uvažovat. Ten qualfie nebo jak se to píše je za cca 30 vč. daně. Tak když se mi to podaří vynákladovat, tak proč ne.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 4858
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Myslim, ze quaife bude fajn ;)
(trosku historicke a le viac nez vypovedajuce video) :D
Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD LSD
Fiat Panda 100HP 6MT without ESP
VW Passat Alltrack 2.0 TSI 220k 7st. DSG 4MOTION
KTM Duke 390
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
Příspěvky: 717
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

tohle video jsem koukal. Zároveň si říkám za těch 240-260 koni nebo kolik tam je - zda to není málo. Přeci jen on jede s 335d co ukroutí i pinďoura :D

BTW svornost často davaji v % - mám to chápat tak že 100% = otáčka kol je 1:1. A třeba 25% svornost = na 1 otáčku levého kola připadají 4 otáčky kola pravého?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2096
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Duke_Luke píše: Co sa tyka svoru, tak s nim je auto v zakrutach a uz len s vypnutym preklzom ovela viac citatelnejsie a predvidatelnejsie.
Open diff ti nezachrani ani elektronicka nahrazka, ktora sa potom spolieha uz len na stabilizaciu vozidla, ked to prepiskne. Pri vypnutej aj stabilizacii ta uz nema co zachranovat.
Pri open diff si musis davat sakra pozor, ked to ide trochu bokom a potom to chyti grip a rozhodi auto a ked sa laknes a ides na brzdu, alebo das velmi "throttle lift" a moc volant a este to rozhodis viac ,tak nestihnes ani kontry davat :))
No ja ti nevim, s open diffem se ti naopak utrhne jen jedno kolo a zacne se protacet, takze ta ztrata neni tak "brutalni" jako kdyz se ti trhnou obe kola se svorem. A utrhnout je je taky tezsi, protoze se ti svorem zvysil grip na zadni naprave. Prekmit s tim ze se to chytlo, bych cekal, ze bude spis hrozit vic u LSD. Ale nikdy se mi to nestalo :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15357
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Taky bych řekl, že jízda se svorem vzadu je klidnější, tak nějak jako furt zabírají obě kola, zatímco u open se stávalo, že jedno z kol ztratilo kontakt a začalo se protáčet, což zadek krapet rozhazovalo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

Predseda: zle som sa vyjadril, nemyslel som beznu jazda ala kochacka alebo ist po nakup. Ale myslels som rychlu jazdu na hrane v zakrutach ale nie za ucelom driftovania.
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

Předseda píše:tohle video jsem koukal. Zároveň si říkám za těch 240-260 koni nebo kolik tam je - zda to není málo. Přeci jen on jede s 335d co ukroutí i pinďoura :D

BTW svornost často davaji v % - mám to chápat tak že 100% = otáčka kol je 1:1. A třeba 25% svornost = na 1 otáčku levého kola připadají 4 otáčky kola pravého?
Ide o to, aky maximalny rozdiel v momente je medzi kolesami. Ak mas napr svornost 25% tak to maximalny rozdiel medzi lavym a pravym. Takze napr. jedno bude ma 62,5% sily a druhe 37,5% sily.
Odpovědět