BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: BMW Divize

Příspěvek od mattonecz »

4?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Rozhodol sa ze vymienat olej uz vyslo z mody, tak kazdych cca 5000 km vymiena cely motor. :ymhug:
A my sme sa mu smiali ze dal 20 000 evro za motor a on kujon ma za to styri motory. :D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

Prostě dobrý businessman ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Napíšu jak to bylo.

2012 sem tady v CZ koupil novou 330ix e91 s N53B30 - v autorizáku BMW, hned s nulou na tachu sem tomu dal sodu a tím sem ho zajel (motor) sice k supr výkonu, ale taky jen k životnosti 1/4mio km.

Když se mi na tachu blížilo 250.000 km, tak motor začal "zlobit" (žrát wolej jak prokopnutý, ztráty výkonu, hlučnost atd.), protože to auto mám ráth (a chcu si ho nerchat "nafurt") rozhodl jsem se pro gruntovní generálku (koupit + namontovat komplet nový drivetrain: motor, převodovka, xDrive).

Problémy nastaly posléze: "Nový" motor N53B30, koupený v BMW, totiž nebyl úplně "nový" ale repas blok + vše ostatní nové .... a ten repas (Nikasil) se jim nepovedl v celé sérii repas motorů- jak jsem zjistil na vlastní kůži, ty repasy mají téměř nulovou životnost (druhý motor = 9 tis km, třetí motor=7,5tis km, čtvrtý asi 8 tis km a kaput), fčíl čekám, až v BMW něco vymyslí a dají mi tam pátý N53B30. A doufám, že ten už vydrží dýl než 7-9 tis km.

Tož tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od Zajda »

Třeba by tam mohli dát opravdu nový motor :)
《》
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

já si myslím, že za chvíli za pp přijdou s tím, že mu dají 340i s nějakým menším doplatkem proti jeho bramborovi a když slíbí, že už po nich nikdy nebude nic chtít. 8-x

následně pp uvidí volič automatu vevnitř a píchne dealerovi kudlu do voka
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od Lachende Bestien »

Spíše by bylo vhodné pohrozit BMW medializací tohoto případu a jejich "spolehlivých" motorů a případnou žalobou pro ušlý zisk atd. Pak by možná pan majitel od nich obdržel nová auta hned 2. B-)
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

Když on má tu modrobílou vrtuli tak rád, že jim to odpustí ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Ještě štěstí, že v těch motorech není kurvítko, jinak by se mohly posrat.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od vonkreuz »

Stejně mi nejde do hlavy to, že mu tam frkli repas. Jeden známý se podílel na projektu, kdy Škodovka postupně z každého typu motoru konzervuje pár stovek kusů do zásoby ( nakonzervované, zabaleno v hermetickém obalu s odsátým vzduchem). Když se dá koupit první generace 3.0 V6 24v Busso (AR164, Kappa)...
PP by měl zkusit poptat náhradní motor u nějakého německého nebo rakouského autorizáku s důrazem na to, zda to bude novota nebo repas. Bo je možný, že jako ostblok nemáme nárok na funglovky, ale jen repas.
Odpovědět